marți, ianuarie 31, 2006

Ce am mai primit pe mail (4)

Foarte haioasa reclama! Insa nu pare credibila... Am stat si m-am gandit daca un antreprenor de pompe funebre si-ar face vreodata reclama (de mare publicitate). Ma gandesc ca ideea i-a venit unui copywriter fara masina care se plictisea asteptand metroul. De la idee pana la implementare (gasirea unui antreprenor, convingerea Creative director-ului si gasirea spatiului de reclama) a fost doar un mic pas. Cu alte cuvinte, iata o reclama de festival!

4 Comments:

Blogger Cristian said...

Eu am auzi ca ROMEXPO va organiza un targ de pompe funebre, insa nu bag mana in foc pentru asta!

11:46 a.m.  
Blogger Cristian said...

Nu o sa iti vina sa crezi, dar e pe bune! Se va numi 'Salon Funerar' si va avea loc in cadrul TIBCO.

9:56 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Andrei.. nu stiu cit de tentant ar fi sa testezi un sicriu :p
din cite imi amintesc eu, tirgul respectiv parca a fost pe la jumatea lui ianuarie.. sau ma insel?

2:14 p.m.  
Blogger Cristian said...

Eu am vazut ca ar fi in timpul TIBCO, undeva in iunie, parca...

3:31 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home