sâmbătă, martie 04, 2006

Cum gasim subiecte pentru blog?

Dragos Novac 'ne cearta' ca scriem prostii pe blog-uri (a se citi: lucruri de calitate indoielnica) si tind sa ii dau dreptate, dar sa il si contrazic (multe lucruri interesante apar in Comments, de multe ori chiar mai interesante decat in post-ul initial) ...

Stau de o jumatate de ora in fata laptopului si nu imi trece nimic prin cap, nimic interesant de postat aici. Ma gandesc ca in meseria mea chiar asta (incerc sa) fac: caut idei interesante pe care le impartasesc si celorlalti. Si desi cred ca ma descurc binisor :o) in ceea ce fac, nu imi gasesc subiectele pentru blog.

Asa ca ma vad nevoit sa cer ajutor: Cum gasim subiecte pentru blog?

Dragos, poate ne (imi) dai tu o mana de ajutor...

12 Comments:

Blogger Dragos Novac said...

...citind alte bloguri? Nu stiu daca eu sunt chiar un exemplu bun, dar pentru mine cititul (de alte bloguri/info electronic) echivaleaza cu blogatul.

10:14 a.m.  
Anonymous Anonim said...

corect, insa atata vreme cat nu da in chestii gen "Linkurile zilei/saptamanii".

Adica sa nu cazi in extrema cealalta sa fii ecoul a ce se intampla si doar sa pui (fara sa comentezi macar) linkuri.

1:13 p.m.  
Blogger Cristian said...

Sunt de parere ca un blog de succes trebuie sa aiba un fir rosu, o orientare, o tema. Nu cred foarte mult in ideea ca blog-ul poate trai (deveni un reper adevarat, o destinatie obligatorie) doar din "lucruri pe care le vad, le traiesc sau imi trec prin cap".

Voi trei sunteti in top 10 cele mai vizitate blog-uri (personale) din Romania, unii din pionierii si promotorii blogging-ului din Romania, iar lumea asteapta sa va citeasca zilnic... De aceea cred ca in cazul vostru presiunea subiectelor tari e mai mare, nu?

Eu am avut - cel mai mult - 105 de unici intr-o zi de miercuri. Am vazut ca lumea a inceput sa faca referral catre blog-ul meu, ba chiar unii ma au in contul de bloglines...

Va spun sincer ca ma chinuie gandul ca nu gasesc cele mai potrivite idei de postat. Nu de alta, dar chiar cred ca blog-urile personale (cu ganduri, framantari etc) vor muri in mare parte...

6:58 p.m.  
Blogger gorgeoux said...

Aveam un cont de blogger pe care l-am uitat, deoarece n-am gasit ce sa scriu. Am lasat sa treaca ceva timp fara sa ma gandesc la asta, pana au inceput sa se involbureze subiectele in cap. Atunci am creat un cont nou si le-am lasat pe subiecte sa zburde. Am zile in care gasesc prea multe lucruri despre care sa scriu si ma temperez singura -- chiar daca am un blog hazna datorita pasiunilor mele diverse. Cred ca acesta e singurul criteriu: sa scrii despre ceea ce te pasioneaza. Uneori, firul rosu apare din mers. Al meu e in titlul blog-ului ;)

7:14 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Eu consider utile blogurile cu linkuri. Mai ales cele din anumite domenii de interes. Pentru ca ajungi la informatii care poate din presa scrisa sau online nu ai ajunge si gasesti lucruri mult mai interesante uneori decat te-ai fi asteptat si chinuit sa gasesti de unul singur.

Si sunt cazuri in care bloguri care se bazeaza doar pe chestia asta au foarte mult succes.

7:33 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Si oricum, fiecare isi creeaza blog-ul cu un anumit scop. :) Si fiecare isi face o strategie in functie de scopul pe care vrea sa il atinga.

Practic nu ai nici o obligatie sa postezi ceva daca nu ai ce. Practic nu e nimeni obligat sa intre pe un anumit blog. Si tot practic fiecare e liber sa faca ceva pe propriul blog.

7:36 p.m.  
Blogger Cristian said...

Din recomandarile voastre imi dau seama ca un blog al blog-urilor (o idee pe care am discutat-o deja cu Radu) este mai mult decat binevenit. Radu, poate mai vorbim inca o data despre proiectul 'blogjob' [pe care evident o sa il facem, daca il facem, sub alt nume].

7:54 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Da! un blog al blogurilor ar fi chiar ok. :) M-ar scuti de multe clickuri si secunde de tastat.

1:21 a.m.  
Blogger gorgeoux said...

Apropo de bloguri cu linkuri. Boing Boing ramane cel mai vizitat blog, nu? Probabil si cel mai premiat. Pe langa linkuri are, totusi, un comentariu. Firesc, cred; e vorba de valoare adaugata.

5:42 p.m.  
Blogger Cristian said...

Radu,

Din pacate pozitia mea - si cred ca intelegi ce vreau sa spun - nu imi permite de multe ori sa spun ce vreau sa spun sau ce imi vine... E vorba de pozitionare la urma urmei. Eu m-am pozitionat intr-un fel si trebuie sa fiu consecvent in ceea ce fac si spun...

Si se pare ca avem doi sustinatori pentru blog-ul blog-urilor, ceea ce e super. Ramane sa vorbim...

6:18 p.m.  
Anonymous sbk said...

Cum pot pune si eu un banner cu reclame ?

12:02 p.m.  
Anonymous catalin said...

Dap si la mine e o problema cuu gasitul subiectelor pentru blog , deoarece eu nu ma prea pricep decat la fizica si la alte lucruri ce tine de science...nu cred ca lumea e interesata de asa ceva....

6:14 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home