marți, mai 16, 2006

De ce imi place Firefox

Sunt 3-4 ani de cand folosesc browser-ul Firefox, insa niciodata pana acum nu m-am bucurat ca il "cunosc" asa cum ma incant acum. L-am ales si preferat (peste celelalte) in primul rand pentru tab-uri si mouse gestures, dar si pentru look & feel (folosesc de la inceput acelasi skin Gray Modern).

Insa de o luna-doua, m-am apucat sa imi "tunez" browser-ul cu tot felul de extensii/ add-on-uri/ plug-in-uri. Ultima "minune" integrata? Google Notebook, un serviciu care concureaza cu Del.icio.us (al lui Yahoo! de ceva vreme).

Practic, Google Notebook te lasa sa salvezi in contul link-uri gasite prin search engine-ul sau sau prin selectarea simpla a textului (asta imi place mie cel mai mult!).

Mai multe detalii la TechCrunch.

1 Comments:

Blogger Daniel said...

Foarte dragutz G Notebook, il folosesc si eu de cateva zile dar resimt lipsa tagurilor.. Btw, mie nu mi se pare a fi un competitor direct al delicious. Sau nu am invatat eu sa-l folosesc asa.. Eu il folosesc pentru note efectiv si imi place la nebunie ca pot sa selectez o parte dintr-o pagina (cu tot cu poze si layout) si sa o adaug in notebook cu tot cu link.. Daca pagina respectiva se modfica eu am in 'caietel' varianta care mi-a placut.

8:47 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home