miercuri, iulie 12, 2006

Online: Firefox prinde tot mai mult teren

Firefox are acum 13% din piata mondiala a browserelor web, spun cei de la OneStat. In SUA, atinge chiar 16%, insa cea mai mare performanta o inregistreaza in Germania, 39%. Mai multe cititi aici, iar aici gasiti si alte cote de piata.

M-am uitat deunazi in Trafic.ro, la statisticile blogului meu si am aflat ca peste jumatate din utilizatori folosesc Firefox. Acum, la aceeasi verificare, pot reconfirma cota de peste 50% (mai precis 52,18%) pe care o are Firefox in randul vizitatorilor mei.

4 Comments:

Anonymous Anonim said...

Go firefox!!! :)
Chiar daca blog-ul meu nu e cine stie ce, procentul utilizatorilor de FF este la mine de 44%. Pentru un alt site ce-l am si care e doar de fun, procentul e ceva mai mic. Doar 16%. Cred ca e o tendinta a blogger-ilor (si a programatorilor) in a folosi FF sau orice altceva in afara de IE. Sper ca aceasta tendinta sa continue si sa prinda si pentru restul utilizatorilor.

10:14 a.m.  
Anonymous Anonim said...

e bun mozilla, dar de la un timp a inceput sa faca si figuri. ma gandesc ca s-au bagat baietii de la microsoft prin el.

12:21 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Firefox a prins pentru ca este un browser mai sigur si se misca mai repede decat IE. Are in plus cateva functii foarte utile. Ex: integrarea RSS-urilor.

Asteptam noul IE :)

12:36 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Tinand cont ca de ceva vreme Opera a devenit gratuit, probabil la inceputul anului viitor va exista o reconfigurare a acestor procente...

1:07 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home