luni, iulie 10, 2006

Personal: Enjoy the silence

Daca nu ai avut o experienta de acest gen, te invit sa faci o incercare... Pleaca pentru un week-end departe de Bucuresti, intr-un loc ferit de lume, unde nu ai semnal la mobil, nu exista Internet, televizor si nici radio. Si poate ai noroc ca seara sa ramai fara curent si sa poti dormi in cort, intr-un pod pe o saltea sau la adapostul unei capite de fan.

Nu am fost niciodata un "om al muntelui" sau un admirator al naturii. Am preferat mereu marea si zonele zgomotoase si aglomerate. Dar in acest week-end am renuntat la o plecare pe litoral si am ales in schimb sa merg la cateva sute de kilometri de Bucuresti, in judetul Vaslui, la 20 de km de Barlad, la manastirea Bujoreni.

Am plecat la Bujoreni destul de agitat, cu multe "probleme" pe cap si regretand putin ca nu raman in Bucuresti sa mai rezolv cate ceva. M-am intors linistit si cu gandurile in ordine.

Sa vedem cat ma va tine starea asta!?