duminică, iulie 16, 2006

Personal: Pentru cine scriu eu?

Sunt cateva intrebari "existentiale" pe care probabil fiecare blogger si le pune la un moment dat. Una dintre acestea ar fi "Pentru cine scriu eu?".

Eu am avut cateva surprize de cand scriu acest blog. Au fost post-uri mici, aproape neinteresante, care au atras comentariile vizitatorilor si au fost post-uri pe care puteam paria ca vor naste reactii diverse si care in final nu au atras niciun comentariu. Se pare ca nu am cititorii pe care am crezut ca ii am.

De aceea am initiat un mic sondaj (vezi coloana din dreapta) la care te invit sa participi daca ai putin timp.

7 Comments:

Anonymous Anonim said...

Salut. Si daca nu e nici unul din raspunsurile din lista?

Uite, eu mai aterizez pe aici din cand in cand... si nu prea comentez tot pentru motivul invocat de tine - cu lipsa de reactie la unele lucruri "serioase" - si pe care am observat-o si la mine pe blog.

Desi nu vreau sa para ca trag o concluzie generala, Internet-ul ramane un mediu mai mult de divertisment. Bloggerii vin acasa dupa o zi de munca si de discutii serioase la birourile lor, au chef de lucruri mai frivole cand pun mana pe mouse. Iar daca-ti citesc blog-ul in timpul zilei, poate nu au timp sa comenteze desi ar vrea.

2:12 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Mai trec pe aici pentru ca te vad desfasurandu-te pe subiecte care altfel le-as suspecta de "politeturi".
Ma mai trimit aici Orlando si Razvan Vrabiescu.

Nu sunt "combatant" pentru ca stau prost cu timpul.
Dar am gasit aici si stiri, si "abordari", si de multe ori subiecte de reflexie.

happy?

12:24 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Eu intru pe blog-ul tau pentru noutati din advertising si pentru ca imi place cum abordezi unele subiecte.

12:45 p.m.  
Anonymous Anonim said...

imi plac stirile ...esti o sursa de informare, si desigur felul in care tratezi anumite subiecte :)

2:48 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Si pentru mine scrii.

Singurele bloguri pe care in aceasta vara chiar le vizitez zi de zi adica my top 3 blogs are: manafu, andressa, radu ionescu.

Restul blogurilor..mai rarut..ca-i mai dragut.

12:00 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Inca ceva. De ce nu incerci o alta platforma de blog? Pe care sa o personalizezi la maximum. Sa adaugi alte rubrici, documente samd. Si eventual un domeniu gen manafu.ro :)

12:02 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Intr-adevar, situatiile sunt uneori hilare - subiecte la care te astepti sa se inflameze "tac cu incapatinare", iar altele aparent minore starnesc reverberatii.

Oricum, scrie mai departe. Eu sigur te citesc :)

3:59 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home