marți, august 15, 2006

Ideas: Drive test pentru telefonie mobila

Nu am fost tentat niciodata sa imi schimb operatorul de telefonie mobila pana acum. Nu stiu cat platesc pentru un minut de convorbire, daca e mult sau putin sau daca pot gasi o oferta mai buna la concurenta ori un abonament su misura de la serviciului actual...

Acum insa devin din ce in ce mai nemultumit de serviciile clasice , de voce, ale operatorului meu. Nu intru in amanunte caci sunt sigur ca nu sunt unicul in situatia asta.

Ma intreb acum daca e cazul sa imi schimb operatorul, dar in acelasi timp ma intreb: Cum stiu ca nu voi face o greseala?

Ma gandesc ca ar fi interesant sa pot face un drive test timp de o saptamana - pe banii mei fireste - cu un SIM al unui operator concurent pe un abonament customized pe nevoile mele de comunicare.

Exista asa ceva sau asta poate fi inceputul unei noi abordari a consumatorului?

4 Comments:

Anonymous Anonim said...

Din punct de vedere economic este ineficient. 100 de insi intr-o luna care doar testeaza serviciul nu justifica previziuni pe termen mediu si lung sau cheltuieli cu personalul. Mai mult, ai garantia ca operatorii sunt etici? E posibil o saptamana sa fii incantat, iar a doua (dupa semnarea contractului) sa ai o surpriza de proportii. "Trial and error" cred ca ramane cea mai buna solutie.

Din punctul de vedere al consumatorului ar fi ideal. Insa cum ai explica partenerilor tai ca in 4 saptamani ai 4 numere diferite? Mai ales ca vrei sa faci un test cat mai real.

Ti-as sugera sa vezi pe o factura detaliata cat anume vorbesti in retea/in afara retelei, cam care ar fi costurile pentru fiecare alegere posibila. Ar dura o cateva ore, dar nu ai avea dubii post-cumparare.

Personal, operatorul pe care il am in acest moment isi face treaba (sunt abonat de 9 ani), iar multe probleme le-am rezolvat cu un castig reciproc. Pe termen lung voi folosi serviciile sale, datorita beneficiilor post-vanzare si mai putin observabile (prioritate la relatii cu clientii, roaming sau acoperire de exemplu).

8:12 p.m.  
Blogger Cristian said...

astazi la Cora imi spunea ca apelatul are telefonul inchis dupa mai putin de un minut de cand am primit un beep.

dupa ce am plecat in mijlocul convorbirii apelul moare dupa ce cateva secunde am avut impresia ca eu si interlocutorul vorbim din lift. eu eram in masina, el pe strada.

frecvent imi intra un zgomot ca un bolborosit tipator inainte de a primi legatura.

cand sunt aglomeratii de oamenii in diverse zone, e imposibil sa primesti un telefon.

sunt multe zone din tara in care operatorul meu nu are semnal, concurenta in schimb merge bine.

si altele.

12:42 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Chestii dubioase patesc cu Zapp-ul de serviciu: se aude ca din canal, se inchide convorbirea de la sine, nu am semnal de multe ori. La Vodafone nu mi s-a intamplat sa nu faca o legatura, decat foarte rar, "retea ocupata". Cu Orange si Cosmote nu am avut vreo tangenta. Cel putin la Orange nu am gasit tipuri de optiuni care sa imi satisfaca nevoia de comunicare.

Deci... fiind subiectiv, recomand Vodafone.

2:28 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Cumpara o cartela !

8:46 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home