joi, august 17, 2006

Personal: Inca una la activ

Desi ma tem ca o asemenea declaratie ar putea sa imi afecteze cariera politica programata pentru mai tarziu, recunosc ca am consumat ieri si astazi doua C-Ice-uri (Swiss Cannabis Ice tea), despre care am citit saptamana asta pe cateva bloguri.

C-Ice nu e atat de rau pe cat pare la prima degustare. Daca cineva se incumeta sa il guste, ar trebui sa il incerce bine racit si cu cateva cuburi de gheata... Sunt insa cumva convins ca deja prin cluburile de fitze a luat locul Red Bull-ului langa sticlele de Chivas si Jack.

5 Comments:

Anonymous Anonim said...

daca ti-ai compromis usor viitorul politic cu un suc de canabis inseamna ca eu pot sa-mi ingrop definitiv visele de a face ceva in politica...stii, am fost la Amsterdam :)

1:07 p.m.  
Blogger Dragos Novac said...

arghh, azi dimineata discutam sa punem pe metropotam o chestie similara, ne-ai batut. :)

de unde l-ai cumparat, anyways?

1:49 p.m.  
Blogger Cristian said...

le-am primit

4:20 p.m.  
Blogger Cristian said...

radu, cand o sa intram noi in politica multe lucruri vor fi deja legale. nu iti pierde speranta...

4:21 p.m.  
Anonymous Anonim said...

si totusi stie cineva de unde pot fi cumparate in romania???adica de la care super marketuri de la care benzinarii???astept si eu raspuns pe smeu.viorel@yahoo.com

6:13 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home