marți, august 15, 2006

Personal: M-am intors...

Desi Zoso a tot sperat sa nu ma mai intorc, am revenit. Ma asteptau peste 200 de e-mail-uri (cele mai multe erau spam-uri) si peste 150 de posturi noi in Bloglines.

Am inceput cu e-mail-urile si am vazut ca am "ratat" cele doua mari declaratii ale lunii:
  • Neogen devine si broker online din septembrie.
  • AdEvolution ocupa pozitia de lider inca de la lansare.
Iar cand am trecut pe Bloglines, am gasit mai multe post-uri interesante (Radu, Vivi 1 si 2, Orlando, Razvan, Dragos Roua) dedicate celor doua declaratii - sunt curios daca in presa "adevarata" au aparut!? - pe care banuiesc ca le stiti deja.

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

bine-ai revenit ... rss reader'u meu a fost foarte trist ca nu primea nimic d'aci

Fidel cum o duce? Ti-a povestit cum am fost noi atunci ... (nu am voie sa zic mai mult :p)

Asteptam poze si povesti ...

10:41 a.m.  
Anonymous Anonim said...

hai bre, cum sa nu vreau sa te intorci?
ce, imi respiri aerul meu?

deea, pe de alta parte.... :D

4:29 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home