marți, septembrie 12, 2006

Feedback: La mai mare!

Cu putina intarziere incerc sa raspund provocarii lansate de Ionut. Pe blogul lui am citit prima data despre campania Jacobs Ice Coffee pe YM. Nefiind utilizator de YM, nu am apucat sa vad campania in actiune. Neavand mult timp zilele acestea, nu apucat nici sa citesc "literatura de specialitate" din jurul subiectului.

Apreciez insa ideea. Cred ca si-au ales bine mediumul pentru un produs de sezon. Adica, e OK sa faci outdoor pentru cei ce stau pe afara vara, departe de televizor, dar ce faci cu cei care nu se despart de calculator? Si chiar daca multi au mai lasat YM-ul sa intre in vacanta, macar agentia si clientul au stiut exact pentru ce (cati) platesc. Avantajul Internetului!

In plus, am aflat super-cifre: 2,5 milioane de utilizatori de YM din 5,8 milioane de romani online (acum trebuie sa vedem ce inseamna roman online). Cam multi, nu?

Cred ca urmatorul pas este ca Jacobs sa inceapa o campanie pentru 3-in-1 pe bloguri. Chiar s-ar potrivi!

PS: Ar fi interesant un sondaj gen TV vs Internet, in care sa vedem la ce ar renunta mai repede lumea: la net sau la tv?

UPDATE: Am facut un mic sondaj pe coloana din dreapta pe ideea "TV vs Net".

TRACK: BONNIE TYLER/ HOLDING OUT FOR A HERO
PHOTO: EVEN HEROS HAVE BAD DAYS/ NYX

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

Daca nu intra in studiu si romanii care folosesc netul doar pentru a isi citi mail-ul o data pe saptamana, eu as pune toti banii pe a doua varianta.

Motivul e simplu: oameni care s-au lasat de TV cunosc cativa insa de persoane care sa fi renuntat la net nu am auzit inca.

11:45 a.m.  
Anonymous Anonim said...

ideea TV vs. Net la capitolul renunati e super. am renuntat alternativ la fiecare sa vad cat rezist. acum numai ideea ca ar trebui sa aleg ma sperie, daramite sa si aleg...:))

c

9:56 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home