duminică, septembrie 10, 2006

Marketing: Marile sperante

Ne ofticam prea repede cand brandurile “nu sunt acasa” sau nu raspund temporar asteptarilor noastre? Ne-am pierdut si ultima farama de intelegere pentru ele? Le blamam instant fara sa le oferim circumstante atenuante? Am devenit prea pretentiosi?

Astazi am fost pana la Plaza Romania. A trebuit sa imi gasesc de lucru acolo vreo ora si jumatate si cum nu aveam chef de (window) shopping, dar aveam multa treaba, mi-am luat laptop-ul cu mine. Aveam impresia ca la ultimul etaj, in zona restaurantelor, exista wifi gratuit.

Nu am gasit wifi-ul sperat, dar am gasit o oferta Vodafone: 6$/ ora - cam scump, nu?

Am coborat la etajul 1, la magazinul Vodafone. Este in renovare. Tough luck! Am mai coborat un etaj, stiind ca intr-un colt al mall-ului exista si un dealer autorizat foarte frumos branduit. M-am simtit ca la Vodafone acasa. Numai ca nu aveau cartele pentru wifi...

M-am intors in foodcourt si m-am apucat sa scriu post-ul asta in Word, avand in cap intrebarile de mai sus. Norocul meu ca am stat in mall mai putin de o ora.

TRACK: QUEEN/ I WANT IT ALL
PHOTO: BURSTING/MY STILL LIFE

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

Cool! Cand am fost in primavara la Breaza la Lac de verde nu aveau cartele wifi nici la complex, nici la magazinul Vodafone si am stat pe GPRS bombanind aprovizionarea in provincie. Acum m-am linistit, daca nici la plaza nu se gasesc oare de ce au mai introdus hospots - doar exercitiu de PR?

9:09 p.m.  
Anonymous Anonim said...

... contrar asteptarilor (probabil), in City Mall au WiFi. Iar la unul dintre etaje au si incarcator universal pentru telefoane mobile ... :) Nu le fac reclama, dar uite, bila alba e pentru ei de data asta.

10:41 a.m.  
Blogger Cristian said...

dan, eu imi pun problema altfel. obisnuiam sa imi spun in astfel de situatii ca am avut ghinion si ma resemnam. acum ma uit putin altfel la brand si nu ma mai resemnez atat de usor. de aceea ma intrebam daca nu cumva devenim mai pretentiosi fata de branduri.

jobs, stiam de City Mall, am avut in Biz un story despre cateva locuri din Bucuresti care dau wifi gratuit.

am vazut si eu incarcatorul universal, dar nu am putut sa ii fac o poza cu atatia bodyguarzi in jur...

12:54 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home