vineri, septembrie 15, 2006

Personal: O zi ratata?

Am ajuns aseara acasa undeva dupa 23.30 si ca niciodata mi-am pus intrebarea: "Cum a fost ziua de azi?"

Mi-am dat seama ca ziua de ieri a fost poate cea mai neinteresanta zi de nu-mai-stiu-cand. Nu am primit niciun telefon important, niciun mail interesant, nicio vizita insemnata.

Si nici in blogosfera nu s-a intamplat mai nimic. Putine post-uri, nicio controversa, nimic incitant.

Pentru prima data, am simtit ca incep sa pierd timpul...

TRACK: LOU REED/ PERFECT DAY
PHOTO: MAYFLY/ REINI

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

Cristi,

Mi se intampla sa am si eu astfel de zile - ce fac?

Dau un telefon care sa fie important pentru cineva, scriu un mail interesant, fac o vizita sau scriu o insemnare elaborata in blog.

Si cel putin o alta persoana nu va spune ca si-a pierdut timpul...

Carmen :-)

4:12 p.m.  
Anonymous Anonim said...

nu ma steptam sa spui asta! citindu-tzi blogul pari o persoana destul de ocupata si interesata de nou! Oare nu mai e nimic interesant??? Poate ai prea putzini prieteni? Cred ca varianta a doua... Sau ma insel... Nu ar trebui sa spui ca pierzi timpul, dar daca chiar ai e o problema!!!!!!

10:37 p.m.  
Blogger Cristian said...

mi-am dat seama a cateva ore dupa ce am scris post-ul asta ca am gresit.

nu trebuie sa astepti sa ti se intample lucruri, tu le faci sa se intample.

cam asa stau lucrurile cu mine. numai ca sunt zile in care astepti niste provocari sa faci lucrurile sa se intample. cam asa a fost ziua aia de joi...

12:19 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home