duminică, octombrie 01, 2006

Advertising: W+K isi fac de lucru in Romania

Nu am ajuns la reprezentatia The Napoleons de acum doua saptamani si imi pare rau. Vroiam sa il cunosc pe Russell Davies, cel care m-a convins sa imi fac blog sau mai bine zis, sa ma tin de blogul asta. In plus, am auzit ca evenimentul a fost unul reusit, iar prezentarile valoroase.

L-am intalnit pe Russell in urma cu trei ani la evenimentul BrandWorks, dar atunci am schimbat doar cateva amabilitati.

Ieri cautam ceva despre Nike si mi-am zis sa intru mai intai pe site-ul celor de la Widen + Kennedy din Londra. Nu am gasit ce cautam, dar am dat peste un post despre evenimentul The Napoleons.

De acolo am aflat cum s-a vazut conferinta din afara. Dar am aflat si ca Wieden + Kennedy lucreaza cu Orange Romania.

Auzisem eu ca W+K ar veni in Romania si se zvonea ca printr-o afiliere cu Headvertising. Se pare ca au venit direct la client, insa cred ca si Headz sunt pe undeva prin aceleasi carti.

Si ca sa inchei post-ul cu The Napoleons, gasiti insemnari interesante aici, aici, aici si aici.

PHOTO: EMPEROR PENGUINS/ BRYNJ