marți, octombrie 31, 2006

Ideas: Alte aplicatii free pentru telefonul mobil

S-a dus vestea - nu stiu cum!?- ca as fi un fel de ambasador sau promotor al marketingului si contentului pe telefonul mobil. Spun asta pentru ca am primit recent un mail de la o cunostinta care aprecia interesul meu pentru mobile si imi sugera sa arunc o privire pe MFun.ro, un site ce ofera o serie de aplicatii gratuite: program cinema, stiri, ghid tv, info business.

Din pacate telefonul meu are o problema cu browser-ul Opera, deci nu am apucat sa testez efectiv aplicatiile. Nici cu Mini Opera sau prin Vodafone Live! nu am putut intra. Am patit la fel si cu Urbee.

Asa ca fara telefon capabil, mi-am bagat nasul doar in site, de unde am aflat de exemplu ca aceste aplicatii contin si reclame (sunt curios sa le vad!).

Si pentru ca tot am amintit de Urbee, am citit la Dragos ca a aparut versiunea 1.2.2.