sâmbătă, octombrie 07, 2006

Misc: Da, se mai intampla!

Credeam ca moda e acum sa ramai fara oglinzi la masina daca ai un Mercedes sau un BMW. Cred ca oglinzile de Opel nu mai sunt ce au fost!

Aseara am ramas pana mai tarziu la birou, asteptand sa inceapa un eveniment monden la care trebuia sa fac act de prezenta. Am plecat in acelasi timp cu un alt coleg. Cand am ajuns la masini, colegul meu a exclamat furios: "Mi-au furat stopurile!"

Si are (doar) un Oltcit vechi.

PHOTO: CAR LIGHTS/ FRED R

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

Hahaa, pai in Romania nu trebuie sa fie si bun/nou/functional pentru a fi furat.

1:01 p.m.  
Blogger M said...

mie mi-au furat stopurile de la un aro 10... probabil faptul ca nu se mai fabrica le creste valoarea :D

1:06 p.m.  
Anonymous Anonim said...

cred ca era doar pentru antrenamentul hotului, inainte de a trece la ceva serios :)

4:28 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home