vineri, octombrie 06, 2006

Personal: Experiente cu cardul!

De fiecare data cand platesc cu cardul, fie la o benzinarie petrom, fie intr-un supermarket de cartier, indiferent cu ce sunt imbracat (trening, pantaloni scurti, tricouri ciudate sau outfit de "scandal"), fetele de la casa de marcat sunt mai dragute cu mine si imi arata respect. Negresit imi ureaza o zi/ seara buna.

Am intrat ieri seara la un McDrive si desi suma consumatiei era destul de mica, am vrut sa platesc cu cardul. Tipul de la casa mi-a luat cardul si s-a dus la o alta casa, undeva "in fundul gradinii". S-a intors destul de repede, dar ca sa imi spuna ca sunt invitat in restaurant sa imi bag PIN-ul. Mi-am bagat cardul inapoi in portofel si am platit cash...

PHOTO: MONEY TRAIL/ BIG E MR G

4 Comments:

Anonymous Anonim said...

Pentru ca *anumite* cititoare de carti de credit nu sunt compatibile cu *anumite* carduri si e nevoie de codul PIN pentru reverificare.
Ciudatenia o vad in faptul ca atunci cand se intampla astfel de evenimente, tastatura cititorului poate fi detasata si i se "serveste" clientului la masa.

5:04 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Quote: "Tipul de la casa mi-a luat cardul si s-a dus la o alta casa, undeva "in fundul gradinii""

La fazele de genul 'plecat cu cardul tau in fundul gradinii', poti fi aproape sigur ca bajatul ti-a copiat toate datele de pe card, si te poti astepta in curand la o gaura in cont. Este o figura mega-clasica.

Prima chestie pe care te invata bancherul cand iti da cardul este: 'nu scapa _niciodata_ cardul din ochi, cu exceptia cazului cand esti la bancomat'. Sau ma rog, asa este pe aici pe unde vietuiesc eu.

1:31 p.m.  
Anonymous Anonim said...

"Ciudatenia o vad in faptul ca atunci cand se intampla astfel de evenimente, tastatura cititorului poate fi detasata si i se "serveste" clientului la masa."

Conteaza acum si cat de lung e cablul de la tastatura detasabila la aparat, dar de asta s-a inventat versiunea mai mica, total portabila a aparatului cu totul.

Am si eu o intrebare: cum se procedeaza cu cardul si bacsisul la un restaurant?

11:10 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Apropo de patanii cu carduri, read this > http://blog.oricum.ro/2006/10/13/o-porcarie/

11:08 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home