joi, noiembrie 02, 2006

Design: Sa dam o fata buna cardurilor

Am avut mereu o fascinatie pentru carduri si felul in care straluceau in filme (mai ales platinum cards). Am observat apoi ca la noi nu exista o deschidere foarte mare catre design din partea creatorilor de carduri. Unele sunt chiar foarte urate si nu dau bine in portofel.

Am vazut apoi ca in Turcia, Garanti Bank ofera clientilor posibilitatea de a personaliza cardurile, cu catel, cu purcel, cu nepotel.

Ieri am aflat ca Visa si BRD au initiat un concurs de design de card cu premii cumulate de 7.000 de euro. Tema: "Valorile pe care România le aduce Uniunii Europene". Mai multe detalii aici.

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

Verifici şi tu mailul de pe gmail pls :D

12:49 p.m.  
Anonymous Anonim said...

mi-ar place tare mult sa fie si in romania "carduri personalizate". eu am 3 si toate asa de urate ca le tin ascunse, m-am plictist de aceleasi culori si forme abstracte.

10:57 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home