duminică, noiembrie 19, 2006

Personal: Bucati din trecut (Manafu Remix)

Zoso si-a decimat astazi colectia de casete. Eu am descoperit saptamana asta in masina o caseta cu un best of Mylene Farmer si "mi-am facut de cap" timp de 90 de minute.

Mi-am propus atunci sa pastrez casetofonul National Panasonic (circa 1970- 1980) mostenit de la tata pentru a arata urmasilor cum se asculta muzica pe "vremea mea". Si am sa pastrez si casetele cu care am mai ramas.

UPDATE: O dedicatie pentru Zoso: iPod vs. The Cassette. Si una pentru cei ce nu vor uita niciodata casetele.

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

Sa inteleg ca astazi am fost, amandoi, in dispozitie de prezervare pentru viitor a realitatii, de a avea o... Capsula a Timpului?

12:22 a.m.  
Anonymous Anonim said...

am avut acu ceva timp un post pe blog despre lucruri vechi si ma intrebam pe atunci cine mai are "fericita banda magnetica" ... acu stiu ;)

10:34 a.m.  
Blogger Ela-Iliesi said...

Incantata de Mylene Farmer.. Kinda came as a surprise :) (Fuck them all, Sans Contrefaçon, Libertine)

2:44 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home