joi, noiembrie 09, 2006

Personal: Om cu scaun la cap

Daca doriti sa cautati ceva, orice, uitati de Google! Incepeti cu forumul Softpedia.

Mi s-a intamplat sa dau diverse cautari si sa primesc in primele pagini de rezultate pe Google link-uri catre topicuri de pe forumul Softpedia. De exemplu, caut acum sa imi cumpar un scaun de birou mai pretentios, asa ca pentru statutul meu de (mare) creativ si antreprenor (apropo de creativ, e sigur, nu ma duc la Leo Burnett, asa ca dati banii inapoi de la pariul ala!).

Revin la Softpedia. Deci caut un scaun, dau search pe Google si gasesc topicul "Unde gasesc scaune de birou?". Si desi nu am gasit nicio sugestie interesanta, m-a incantat faptul ca la Softpedia gasesti de toate.

Acum, serios vorbind, aveti o recomandare in privinta scaunului meu?

11 Comments:

Anonymous Anonim said...

Praktiker, pentru oameni praktici! :)

10:55 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Recomand marca Steelcase, vezi pe www.cos.ro

10:56 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Daca reusesti sa gasesti la noi asa ceva:
http://www.hermanmiller.com/CDA/SSA/Product/0,,a10-c440-p205,00.html
ti-l recomand

1:05 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Pe aici, in materie de scaune de birou, nimic nu se compara cu un Aeron. Din cate vad, acum se poate comanda si din Germania.

4:03 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Si daca dai de un Aeron poate ne spui si noua cum se poate pune mana pe unul :)
Nu de alta, dar tocmai ma pregateam sa-ti recomand si eu unul. Sunt absolut geniale si incredibil de confortabile...

8:18 a.m.  
Blogger Alex Brie said...

Aeron nu merita banii. Am stat pe asa ceva la fostul loc de munca, e ok, dar parca ma durea undeva cand ma gandeam ca stau pe 1000 de dolari. O fi Aeron bun, dar cam in aceeasi masura in care Rollexul e bun - sa te lauzi ca ai spart niste bani pe o piesa de lux...

9:49 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Am si eu cateva intrebari: de unde sa iau un fax bun, cat de important e numele unei firme? Poate ma ajutzi si pe viitor ne ajutam reciproc!!!

1:07 p.m.  
Blogger Cristian said...

Anonym,

La faxuri nu ma pricep, iar la naming iti pot recomanda doar niste resurse. Sper sa te ajute.

VARIOUS ARTICLES
http://www.brandchannel.com/search_result.asp?text_search=naming

TIPS FOR NAMING
http://www.namingnewsletter.com/

TOOL FOR NAMING 1
http://www.whatbrandareyou.com/

TOOL FOR NAMING 2
http://www.rhymer.com/naming.html

1:21 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Eu as astepta deschiderea Ikea de anul viitor, dar nu stiu ce gusturi ai tu. Bine, nu stiu nici daca Ikea are scaune faine, dar eu iubesc brandul asta. :)

1:33 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Multzumesc pentru sfaturi! Mai are putzin si iese la lumina zilei (firma), sper ca si blogul in curand :-)

1:29 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Scaun Aeron si nu numai la preturi reduse www.padma.ro

11:06 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home