miercuri, decembrie 13, 2006

Poll: De unde venim

Bobby m-a intrebat in timpul emisiunii de aseara daca stiu cine sunt vizitatorii acestui blog. I-am raspuns, insa i-am zis si ca o sa fac un poll pe intrebarea asta. Sunt chiar curios sa aflu din ce domenii vin vizitatorii. Poll-ul este ca de obicei pe coloana din partea dreapta.

Ma gandesc acum ca poate am omis niste domenii si ca m-am concentrat doar pe cateva sectoare. O sa imi dau seama cand o sa vad procentul de la "Altul".

UPDATE: Nu credeam ca o sa aiba un succes atat de mare acest poll! 131 de raspunsuri in o zi si un pic! Am citit toate comentariile si am decis sa restartez maine poll-ul si sa includ de data aceasta si alte domenii. Asa ca va rog sa imi lasati in comentarii propunerile de domenii. Multumesc.

UPDATE 2: Schimbarea schimbarii. Am lasat poll-ul asa cum este. Sunt acum 168 de voturi. Voi relua insa sondajul peste cateva luni, cand probabil voi schimba si destinul acestui blog, si atunci voi merge pe o gama extinsa de raspunsuri.

15 Comments:

Anonymous Anonim said...

cred ca ai pus cam multe din zona advertising... si nu ai pus jurnalisti (care mai sapa dupa stiri)...

2:52 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Da, eu sint ziarist, dar nu sap dupa stiri pe bloguri, ma tin de blogul meu.
Cristi, cred ca IT&C si Ziarist vor fi categoriile cu cele mai multe voturi. Parerea mea.

2:58 p.m.  
Anonymous Anonim said...

si eu, care lucrez in vanzari, unde votez domne?

3:26 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Pana acum vad ca studentii sunt cei mai numerosi :)

Eu spre exemplu fac PR pentru o agentie imobiliara, asa ca nu stiu daca e mai relevant domeniul "relatii publice" sau "imobiliare", asta in cazul in care ar fi existat.

4:00 p.m.  
Blogger Cristian said...

despina, m-am gandit sa pun imobiliare, dar ma tem ca as fi primit un singur vot. al tau... :o)

4:08 p.m.  
Blogger Cristian said...

am sa las poll-ul asa deocamdata si in functie de cate raspunsuri primesc la Altul, voi continua cu unul nou focusat pe ce n-a intrat. asa ca astept alte propuneri de domenii pentru poll 2.

4:09 p.m.  
Blogger Cristian said...

Media este categoria pentru jurnalisti

4:24 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Aeu am votat ca fiind student. Deocamdata nu am iesit de pe banciile facultatii desi lucrez deja sub propriul brand "AdStart Solutions" in domeniul internet-ului, advertising-ului siimpresariatului de trupe romanesti si straine.

4:27 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Si "consultanta" unde intra? Servicii? Antreprenor?

11:24 p.m.  
Anonymous Anonim said...

chiar daca lucrezi in 3 domenii diferite nu trebuie sa votezi pentru toate 3 ci doar pentru cel mai reprezentativ pentru tine

1:48 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Eu eram interesat de internetul romanesc in general si de internet marketing. La inceput am crezut ca blogul acesta e exact ceea ce cautam. Mai tarziu mi-am dat seama ca e mai mult despre marketing-ul offline si nu-l mai citesc la fel de des ca inainte.

7:22 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Cred ca acopera bine domeniile care sunt cel mai influentate de tehnologiile online. Se mai pot adauga, dar cred ca in mare parte ai cuprins ce trebuie....

10:00 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Cristi,

La intrebarile 5 si 6 de la RoBlogges Survey gasesti domeniile ce le-am propus noi si cele din care au mai venit respondentii, ce nu le-am prins initial.

Carmen

10:32 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Ai uitat Resurse Umane...

11:04 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Resurse Umane, Presa, dar... conteaza domeniul de activitate?

2:02 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home