miercuri, ianuarie 24, 2007

Blogs: Inspirati adanc

Inainte sa ajunga si la noi in blogosfera si sa devina chiar subiect in Advertising Age, am citit despre leapsa cu "5 secrete" pe blogul lui Russell. Inainte de asta se purta pe la unele mese, la diverse intalniri internationale - unde oamenii se cunosteau mai putin intre ei, dar erau reuniti de un "tel" comun - ca fiecare participant sa spuna 3 lucruri mai deosebite, mai putin cunoscute despre el. Sesiunea de secrete mai relaxa atmosfera, crea un moment vesel si ii apropia cumva pe comeseni.

Am vazut astazi tot la Russell ca de la "5 secrete" s-a trecut la "5 bloguri care te inspira" (in afara de cele din domeniul tau de activitate). Cine incepe leapsa asta la noi?

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

Pot sa fiu eu primul?

PS: "5 blog-uri care ma inspira" poate avea mai mare succes, pentru ca nu dezvalui "din casa", si in plus promovezi blogosfera.

Deci?

12:43 p.m.  
Anonymous Anonim said...

deceblog.net a inceput

1:37 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Daca tot n-am ajuns inca la 5, eu propun BusinessIDEAS.ro
....pentru cei ce au nevoie de inspiratie si cauta o idee...buuuuuuuuna

6:29 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home