marți, ianuarie 09, 2007

Gadgets: I se spune iPhone

Apple a lansat in sfarsit sau asa cum era de asteptat telefonul sau minune sub numele iPhone, asa cum cei mai multi au crezut.

Am pus acest post la prima vedere a telefonului, fara sa fi intrat adanc in specificatii. Insa mi se pare ca Apple nu reinventeaza telefonul, asa cum spune Steve Jobs, ci mai degraba contribuie la renasterea PDA-ului. iPhone este tot ce PDA-urile ar fi trebuit sa ajunga!

As putea paria ca, in lunile urmatoare, HP va veni cu un model similar (desi nu mai stiu ce se intampla cu divizia PocketPC), iar LG va veni cu un urmas al lui Chocolate, compatibil GSM/ UMTS, care va concura cel putin ca design cu iPhone.

Mai multe despre lansare cititi la TechCrunch, Engadget, Gizmodo.

UPDATE: La cateva minute dupa ce am scris acest post, m-am uitat pe Technorati. Tag-ul iPhone era unul dintre cele mai consistente, chiar cel mai "gras", la ora respectiva, cu peste 3.000 de referiri la telefonul Apple. Sa mai zica cineva acum ca blogosfera nu e un tool bun de marketing.

UPDATE 2: O analiza a "fenomenului" gasiti si la Andrei Maxim.

UPDATE 3: LG deja a lansat un terminal "similar": LG KE850

4 Comments:

Anonymous Anonim said...

:) eu l-as cumpara acum daca ar fi disponibil in romania...dar daca in america o sa fie disponibil abia din iunie...la noi...

2:04 a.m.  
Anonymous Anonim said...

In Europa, spun ei in trimestrul 4.

Pacat insa ca, cel putin acum, singurele modele au 4 - respectiv 8 GB. Asta limiteaza puternic utilitatea lui ca iPod (mai ales pe partea de video!).

7:42 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Ma asteptam sa apara multe posturi despre el imediat dupa anuntul oficial. Si ma asteptam sa gasesc unul aici (chiar am intrat azi cu interes pt asta).

Ideea e ca cei care au scris sunt fani Apple, ar fi scris si daca lansa un telefon fara ecran :)

1:59 p.m.  
Anonymous Anonim said...

E frumos si destept dar parca inca nu as renunta la telefonul meu pentru ceva asa de complex. Nu cred ca l-as folosi la capacitatea maxima si in plus imi place sa fie toate separate, iPod-ul intr-un buzunar, telefonul in altul.

Dar cine stie peste vreo 2 luni cand o sa citesc mai multe despre el ce parere o sa am.

3:22 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home