sâmbătă, ianuarie 20, 2007

Trends: In plina revolutie media

Am fost invitat sa vorbesc la un eveniment studentesc luna viitoare. Cred ca tema mea e "Tendinte in Advertising" sau asa ceva. M-am tot gandit zilele astea la prezentare, la ce as putea spune.

Si tot in ultimele zile am vazut cum media se schimba din ce in mai mult. Fondatorii Kazaa si Skype pregatesc Joost (o statie de televiziune online cu content offline condusa de utilizatorul obisnuit), iar Morgan Freeman trece de la actorie la televiziune on demand cu ClickStar. Si publicitatea se schimba (vezi postul de ieri). Chiar si New York Times scrie despre noile tendinte.

Acum stiu despre ce va fi prezentarea.

5 Comments:

Anonymous Anonim said...

E de fapt convergenta media, sau intrarea definitiva a Internetului in media 'traditionala' de fapt.

Am mai scris si eu cate ceva despre asta, pe blog la mine

3:28 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Adrian Boioglu a publicat pe blogul lui www.boioglu.ro un articol in care vorbeste de un ong al blogarilor romani.
,,toata povestea asta deschide o alta dezbatere. de ce nu pot fi si bloggeri romani recunoscuti ca jurnalisti. tehnic povestea asta se poate realiza destul de repede si bine. infiintam o asociatie a bloggerilor. statutul va fi si forma prin care sunt admisi bloggerii, dar acolo vor fi stipulate si metodele de atestare a unui blogger-jurnalist si ce-l diferentiaza pe asta de un blogger care copiaza materiale, sau nu se considera om de presa. ong-ul poate fi f usor cooptat de una dintre asociatiile de media din Romania si recunoscut in acelasi timp de toate celelalte.

In felul asta, un blogger poate sa aiba o legitimatie si poate sa aiba acces la diferite evenimente de presa si/sau sali de judecata. el poate sa fie recunoscut si acreditat de institutiile statului pentru a lua parte la o conferinta de presa dar si pentru a prelua imagini video sau audio de la o eventuala prezentare de caz…''
Este un fragment din articol. Ma interesa parerea ta in acest sens.
Imi cer scuze daca pare off topic acest comentariu, dar ideea lui Adrian mi s-a parut interesanta si as vrea sa aflu opinia unui expert in domeniu.

6:43 p.m.  
Anonymous Anonim said...

cand exact si unde are loc evenimentul?

7:02 p.m.  
Blogger Cristian said...

@andaa
interesanta provocarea lui adrian. am sa pun comentariul tau si pe blogul netoo si am sa incerc sa raspund acolo.

7:22 p.m.  
Blogger Cristian said...

si pana apuc sa scriu ceva la netoo, recomand interviul cu bradutz despre jurnalismul 2.0: http://www.jurnalismonline.ro/?p=701. nu e direct pe subiect, dar e din zona...

7:44 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home