joi, februarie 08, 2007

Media: Reclame in afara calupului publicitar

Comanescu e sursa mea de stiri bune astazi! Am luat de la el si informatia ca de acum inainte pe TV vom vedea si stiri despre companii. El face trimitere la o stire Realitatea TV care incepe asa: "Consiliul Naţional al Audiovizualului a cerut, astăzi, posturilor de televiziune să difuzeze ştiri despre companii, dacă acestea sunt importante pentru public."

Nu stiu de ce, dar imi e greu sa cred ca CNA a cerut televiziunilor sa difuzeze. Suna prost, nu?

Noutatea e ca de acum persoanele filmate vor fi identificate si cu compania unde lucreaza, pe langa nume si functie, ceea ce e un lucru normal.

Ma mira insa ca s-au liberalizat si stirile despre companii. Sunt curios cum se va masura importanta unei stiri despre o companie si daca vom vedea mai multe stiri despre companii cu iz negativ sau pozitiv.

Etichete:

4 Comments:

Anonymous Anonim said...

titlul postului nu-i cel mai potrivit.
e bine ca oamenii sa fie informati. penibila era situatia de acum, cand apareau formulari inexacte in loc de titlurile celor intervievati.

foarte adevarat: conteaza mult si ce politica vor prefera posturile tv, sa nu transforme emisiunile informative in publicitate.

5:11 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Si pana acum acum aparea informari despre companii dar erau la sfarsitul sirilor si din cate stiu eu se plateau.

11:56 a.m.  
Blogger CRISTI ROMAN said...

Practic, s-a dat liber la spagi. E ceea ce multi nu inteleg.

4:18 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Deja am vazut ca la PRO TV s-a dat liber la stiri despre companii. Cred ca se platesc pentru ca sunt difuzate in pauza publicitara, inainte de clipurile obisnuite. E practic un altfel de publicitate...deci cu siguranta vor reflecta o imagine pozitiva despre compania in cauza.

5:37 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home