marți, martie 06, 2007

Blogs: Parerea mea despre blogurile mass-media

De ieri sau de azi, Mediafax a devenit suporterul blogging-ului in Romania sau altfel spus, a intrat in "lumea buna". Hai ca aberez!

Am profitat de ocazie sa arunc un ochi asupra blogurilor lansate de mass-media la noi. Recunosc ca nu le-am citit si nu le-am apreciat dupa calitatea continutului si nici dupa un sablon bine stabilit. Le-am catalogat dupa prima impresie, de aceea sunt foarte multe referiri la design.

Cred ca sunt mai multe lucruri de spus despre aceste bloguri si probabil voi reveni asupra lor.

Bloguri EVZ: Cred ca EvZ a fost primul cotidian care a pariat pe bloguri. Si cred ca e cotidianul care ar fi trebuit sa pluseze cel mai tare, tinand cont de recunoasterea de care se bucura in mediul online. Din pacate, blogurile sale au ramas neactualizate, asa ca multe nu ar mai fi de spus. Doar sa isi restarteze ideea.

Blogsport: GSP a reusit cea mai mare performanta de blogging din presa romaneasca si de aceea merita mai mult decat niste teme clasice de wordpress usor modificate. Mai mult, merita si o poarta de acces mai dinamica si atractiva.

Blogurile HotNews: Apreciez mult ce a reusit sa faca Iulian la HotNews. Cred ca si-a ales bine purtatorii de cuvant, insa are nevoie de o sustinere grafica pe masura calitatii content-ului. De fapt, HotNews are nevoie de o interfata noua, care sa puna in valoare atat editorial, cat si "advertorial" spatiul nefolosit acum. Cu putina creativitate si viziune, HotNews are sanse sa devina un adevarat CNNonline local.

Bloguri ProSport: Stie cineva daca blogurile ProSport au si un homepage? Eu nu am reusit sa il gasesc. Recunosc si ca nu am cautat prea mult. Spre deosebire de GSP, ProSport isi tine blogurile in casa (site) si mai mult, pastreaza si traficul lor. In general, site-urile de media nu isi separa blogurile, insa apreciez initiativa GSP de a arata cum isi construieste traficul.

Blog-uri Catavencu: Site-ul "Facem Catavencu" este dupa parerea mea un blog. Probabil asa l-au pozitionat de la inceput. Nu cunosc povestea. Imi place mult ideea si mai ales faptul ca e un exemplu bun de "blog 2.0" (probabil am sa vorbesc curand despre ce cred eu ca e blog 2.0). Cred insa ca la design puteau termina ceea ce au inceput, iar blogurile de autor putea fi scoase mult mai bine in fata.

Bloguri Cotidianul: Am mai spus-o si o repet: blogurile au nevoie de un alt design. Si au nevoie de o "poarta de intrare" mult mai puternica.

Bloguri Mediafax: Felicitari pentru design si incurajari pentru continut! Mediafax reuseste sa propuna cel mai frumos layout de blog pe care l-am vazut in ultima vreme. Si cand spun frumos, spun clar, aerisit, elegant, atractiv. Trebuie doar sa livreze la nivelul promisiunii: jurnalism si atitudine... dincolo de stiri.

Blogurile DailyBusiness: Pentru cei care nu l-au descoperit inca, DailyBusiness este un cotidian online de business care cu putin (mai mult) noroc (marketing) si cateva idei originale poate ajunge intre primele site-uri de informatii economice de la noi. DailyBusiness are si o colectie de bloguri, prima focusata pe business, dupa cum mi-a declarat editorul site-ului, insa nu am reusit sa gasesc index-ul acestora. Am observat ca ele sunt integrate pe canale si nu concentrare in jurul unui hub. Sugerez crearea unui index si cresterea frecventei posturilor.

PROMO: PR FORUM | EVENIMENT DE PR SI CORPORATE COMMUNICATION
BLOG: DC COMMUNICATION ISI FACE ARHIVA DE COMUNICATE

Etichete:

1 Comments:

Anonymous Anonim said...

Cristi, imi permit sa iti semnalez pentru lista ta si blogurile de business de pe DailyBusiness.ro, nu de alta dar este vorba de prima comunitate de bloguri de business din Romania. E drept ca este inca la inceput, pot spune totusi ca urmeaza cateva new-entry-uri care cred ca vor fi interesante pentru cititorii de business din .ro.

11:38 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home