luni, martie 26, 2007

Feedback: Pro sau contra revistei blogurilor?

Nu o simt ca pe o dezbatere reala in blogosfera, dar am vazut cateva posturi pe tema utilitatii si mai ales a "legitimitatii" unei reviste a blogurilor, asa cum e cea de la BlogZone.ro.

Am fost si eu invitat de editorul BlogZone sa imi exprim parerea in aceasta "dezbatere". Eu unul nu am nimic impotriva blogurilor care preiau stiri de pe alte bloguri. Cele care fac asta in mod declarat si pe care le-am descoperit deja o fac cu citarea sursei, respectand astfel o "regula" esentiala in blogging.

Ce parere aveti despre revistele blogurilor?
Hot Not   

Etichete: , ,

4 Comments:

Anonymous Anonim said...

E un serviciu absolut normal, nu mi se pare nici hot nici not. Agregatoarele de content apar pentru orice forma de exprimare a opiniei pe net. Atata timp cat se precizeaza si sursa... totul e ok.

9:20 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Imi place ce zice Andressa despre asta(e un comentariu pe acolo)...
Imi plac si celelalte comentarii din zona: daca eu ca blogger creez un continut, este pentru blogul meu si audienta mea. Oricine vrea sa il citeasca sau sa-l comenteze este binevenit pe blogul MEU. Imi plac si discutiile create in jurul articolelor mele, dar este vorba de discutiile care ADUC ceva in plus. Cine doar repovesteste ce am zis eu se face vinovat de lipsa de originalitate, iar daca nu indica sursa de unde a aflat de mema, risca sa fie cotat negativ, drept splog...

Poate blogzone va face exceptie si va deveni un director al celor mai interesante posturi din bloguri. Nu imi place insa ca o face sub forma (inca) a unui blog - aduce prea mult a splog. Daca era un digg/reddit/netscape/whatever ar fi fost mai ok - o lista de linkuri catre originale, in locul unor stiri de sine statatoare.

12:03 p.m.  
Blogger Cristian said...

alex, ai dreptate... nu ar trebui sa arate ca un blog obisnuit!

12:25 p.m.  
Blogger Stefan Stroe said...

Limita de 500 impusa de CRP e decenta. Si eu am avut o situatie cu webblog.ro care copia intreg continutul blogului meu.
Dupa un e-mail oficial in care ii povesteam ce si cum, a scos blogul din lista.

Muncesc din greu pentru articole si analize de strategie si de planning ca sa le puna te miri ce oportunist fully la el pe blog. E indecent si n-ai cum sa nu reactionezi daca faci serios blogging...

3:37 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home