miercuri, martie 07, 2007

Marketing: Cum se vinde turismul romanesc in Italia

Ca tot am zis ceva de Fabulospirit. Am vazut pe aeroport (Fiumicino) in Roma acest panou. Am vazut cel mai urat colaj facut ever cu imagini din Romania.

Etichete: ,

9 Comments:

Blogger CRISTI ROMAN said...

Acest comentariu a fost eliminat de autor.

12:13 a.m.  
Blogger CRISTI ROMAN said...

Copilul ăla care iese de după munţi e fabulospirit!!!

12:14 a.m.  
Blogger BĂNĂŢEANU said...

Bine ca au pus panoul sub ceas, ca altfel nu il observa nimeni.

12:50 a.m.  
Blogger proro said...

nuova Stella d'Europe :))))

6:20 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Ma gandesc ca poate n-a fost facut de agentia de publicitate cu care au lucrat pentru brandingul de tara, arata mult prea nasol + ca nu exista sloganul campaniei. Poate e o initiativa a unor romani "inimosi" din Italia.

9:23 p.m.  
Blogger Unknown said...

nene, copilul care-si iteste capul de dupa moldoveanu si negoiu e bogatia ce poate fi exportata prin adoptie (cind s-o da drumul la, dar pina atunci trebuie pregatita); de altfel tot colajul asta senil si slut e conceput pe ideea stemei nationale din timpul comunistilor (va mai amintiti cum invatam noi? brazii reprezinta bogatiile naturale ale patriei, sondele reprezinta zacamintele nesfirsite de minereuri, apele si muntii relieful divers al patriei, iar soarele de deasupra lumina adusa de partid poporului muncitor).. pin'aici nimic nou deci.. asteptam template-ul lui Gav si Scholz...

1:20 p.m.  
Blogger Musculin said...

Din pacate, posterul campaniei nu a fost facut de un grup de romani inimosi din Italia, ci chiar de catre oficiul de la Roma al Autoritatii Nationale pentru Turism, si nu este nici macar cel mai urat poster ce ar trebui sa promoveze Romania.

Pe blogul meu am postat cateva postere afisate in diverse locuri din Bruxelles timp de cateva luni la sfarsitul anului trecut si inceputul acestui an.

Primul apartine oficiului de la Bruxelles al aceleiasi Autoritati Nationale pentru Turism, un birou prafuit, invizibil (pana sa umple Bruxelles cu aceste "eye-sores") si inutil situat undeva in Galeriile Louise, langa multiplexul UGC Toison d'Or, intr-un loc unde nu i-ar trece nimanui prin cap sa intre.

Al doilea poster anunta deschiderea Institutului Cultural Roman si e destul de simpatic, iar ultimele postere sunt facute de directoratul-general pentru administratie al Comisiei Europene si nu sunt nici ele la fel de urate ca cel romanesc.

1:30 p.m.  
Blogger Tony said...

Copilu de dupa munte e un copil dintr-un orfelinat din Nuova Stella Del Europa:)
Am vazut un afis promo pt. Romania ceva mai dragut pe bus nr.119 in Roma...
Pakat ka non valorile ne reprezinta. Ceao!

5:38 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Intr-adevar, campania respectiva e cat se poate de oficiala si de romaneasca; am vazut si eu un billboard asemanator in viena (chiar primul cum vii dinspre aeroport), cu Rumaenien... Nu mai tin minte daca era acelasi colaj, dar logo-ul si culorile in general erau identice...

12:10 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home