luni, aprilie 16, 2007

Online: Cautare cu cap

Ca tot m-am entuziasmat adineauri cu site-urile web 2.0 si acum cateva zile de suprematia Google in SUA (micul meu sondaj arata ca 99% dintre respondenti folosesc Google), va recomand un motor de cautare descoperit recent: SearchMash. Si se pare ca e un produs al Google.

Nu am apucat sa il compar efectiv cu Google, insa imi place cum au fost "impachetate" cele cateva features oferite. Poate cea mai tare chestie a sa este afisarea tuturor rezultatelor in aceeasi pagina. Fara next page. Dar va las pe voi sa ii descoperiti frumusetea.

Etichete: ,

5 Comments:

Anonymous Anonim said...

Infinite scrolling la results avea www.live.com in varianta beta - l-au scos insa :).

11:42 p.m.  
Blogger moroiu said...

Coloana din dreapta cu previewuri pentru imagini,bloguri, video, wiki mi se pare excelenta; un exemplu de idee simpla implementata cum trebuie.

1:05 p.m.  
Anonymous Anonim said...

SearchMash e lansat de Google inca din Oct. 2006 Cristi. :)

3:11 p.m.  
Blogger Cristian said...

mersi de mentiune...nu poti sa le afli chiar pe toate la timpul lor...

3:20 p.m.  
Anonymous Anonim said...

atunci poate afli si de http://au.alpha.yahoo.com/ sau de http://livesearch.alltheweb.com/

eu prefer searchmash-ul dar si celelalte 2 sunt utile.

9:14 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home