vineri, aprilie 27, 2007

Online: Deci se poate si numai invers

Astazi am hotarat sa comandam pranzul de la "Ce mancam azi". O colega a intrat pe site-ul lor, a gasit numarul de telefon si a sunat. "Am dori sa facem o comanda...", a zis colega mea. "Pai trebuie sa intrati pe site si sa comandati", a primit raspunsul. "La telefon nu se poate?", a mai intrebat ea. "Trebuie sa va faceti cont si sa comandati online..."

Nu imi dau seama daca abordarea asta exclusiva face bine business-ului sau nu, dar ma bucur sa vad si un exemplu in care Internetul are prioritate.

UPDATE: M-am entuziasmat degeaba. Ne-au sunat sa verifice comada. Deci doar pe Internet nu se poate!

Etichete:

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

O sa mai ai o dezamagire cand vine mancarea.

3:09 p.m.  
Blogger Marius said...

Prefer sa mananc acasa, macar stiu ca e buna. Nu prea fac cumparaturi online, nu de mancare cel putin. Poate altceva se merita.

6:06 p.m.  
Blogger Piticu said...

Ba da ... se poate online ... eu am comandat de la matache si a venit in juma de ora.

Probabil din cauza ca comandasem inainte de 2 ori la telefon ca sa verific comanda de pe site?

Probabil din cauza locatiei unde trebuiau sa vina? (la munca)

Oricum de fiecare data alea 2 ori cand le-am zis ca am comandat online s-a rezolvat mult mai usor, n-a mai trebuit sa le spun ce vreau sa mananc si sa repet de vreo 3 ori ;)

12:22 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home