luni, aprilie 16, 2007

Online: Publicitatea devine sociala

Sunt multe hobby-uri (de la sporturi la animale de casa) in jurul carora s-au dezvoltat site-uri serioase de social networking. Daca am inteles eu bine, GSP urmeaza sa lanseze luna aceasta un astfel de proiect. Daca nu, ar trebui poate sa se uite la ce a reusit sa faca AdRants, unul dintre cele mai populare si influente bloguri de publicitate dn lume.

AdRants a lansat AdGabber, un site de social networking dedicat pasionatilor de publicitate. Daca il vizitati, veti descoperi si cativa romani acolo. [via]

Zooppa este un alt motiv pentru titlul acestui post. Ofera posibilitatea de a-ti incerca fortele creative si norocul intr-un pitch deschis global. Lucrurile stau cam asa: se da un brief, tu faci un ad, lumea voteaza, daca in final castigi, esti platit. [via]

UPDATE: Da, GSP, ma rog USM, pregateste mysport.ro.

Etichete: ,

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

Da, deja sintem in testele finale. Va fi un site de socializare prin sport, care se va baza pe contentul generat de useri. Va fi un site dinamic, care ar putea fi foarte valoros daca este crescut cu atentie.

In plus, mai are un modul inedit. Sportpedia. Locul unde eu unul imi doresc sa se construiasca enciclopedia sportului romanesc, dupa modelul wiki.

cu putin norc, saptamina viitoare, pe final, va fi online.

11:40 p.m.  
Anonymous Anonim said...

si openad.net e similar zoopa. se da un brief si, daca il castigi, esti platit.

la sfarsitul lui aprilie se lanseaza si topcreatives.com, similar openad.net

Nu poti participa in pitch-urile de pe openad.net decat daca semnezi un contract cu ei, iar ideile, chiar daca nu sunt castigatoare la pitch-ul respectiv, raman de vanzare in gallery minim un an (timp in care n-ai voie sa le arati sau sa le produci pentru alti clienti). Dupa aceea faci ce vrei cu ele.

3:58 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home