duminică, mai 27, 2007

Films: S-a inecat ca piratul la mal

Celor care au vazut primele doua parti din "Piratii din Caraibe" si vor cu nerabdare sa o vada si pe a treia le dau un singur sfat: Ramaneti acasa, inchipuiti-va ca filmul s-a incheiat dupa partea a doua si fiti convinsi, asa cum erati si anul trecut, ca Jack Sparrow nu a murit de fapt.

"La capatul lumii" este plictisitor de obositor sau obositor de plictisitor. Nu imi dau seama acum care e caracterizarea cea mai nasoala. Pare sa nu aiba niciun Dumnezeu si aproape crezi ca nu are nicio legatura cu celelalte doua serii. E lipsit de aventura, e lipsit de umor, desi unele dialoguri suna bine, e lipsit de farmecul lui Jack Sparrow. Povestea e alambicata ca intr-un amestec de vise, iar scenele de actiune sunt plictisitor de previzibile.

Etichete: ,

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

In aceeasi ordine de idei sau total brambura, nici la shrek 3 sa nu va uitati!

12:39 a.m.  
Blogger ana si maria said...

asa e lavinia. am vazut si eu shreck 3. am ras putin, dar am regretat realizarile anterioare. si totusi am sa merg sa vad si piratii 3, ca doar i-am dus dorul. si cred lumea care spune ca nu este reusit sau ca nu are aceeasi vana, ca si shreck de altfel sau alte filme care se lungesc pana isi pierd interesul total. dar am sa il vad, sa pot critica in cunostinta de cauza. sa vad ce a mai ramas din jack sparrow.

4:00 p.m.  
Anonymous Anonim said...

da. dar face bani pe alte cai. uite aici povestea: http://www.boioglu.ro/atacul-piratilor/

8:54 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home