duminică, mai 27, 2007

Online: Cine si-a finantat site-ul?

Din site in site am ajuns la un moment dat pe Trafic.ro, unde mic intr-un colt am gasit un mini-banner ce imi spunea "Finantare pentru site-ul tau. Click aici!". Am dat click si am gasit o oferta de parteneriat pentru site-uri de succes. Mi-am adus aminte apoi ca oferta asta este mai veche, are cel putin un an, si m-am intrebat: A luat cineva finantare de aici?

PROMO: IDEA FORUM | EVENIMENTUL NOILOR IDEI IN MARKETING
OFERTA SPECIALA: -15% PENTRU INSCRIERI PANA LA 31 MAI

Etichete:

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

Spune acolo ca Trafic.ro are finantare de la ei. Deci cel putin unul...

3:37 p.m.  
Blogger Ciprian said...

am trimis eu mail acum vreo 2 zile pentru ca urmeaza sa lansez ceva dar inca nu a raspuns nimeni

1:51 p.m.  
Anonymous Anonim said...

cam criptic anuntul ala; nu se spune cine sunt, si nici ce categorie tinta au; nu mi se pare prea profesional;

1:45 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home