joi, iunie 07, 2007

Blogs: Inca o discutie despre blogging

Nefiind microbist, am vrut si eu aseara sa vad emisiunea lui Victor Ciutacu de pe Antena 2, cea dedicata blogurilor. Mi-am dat seama intai ca nu am setat postul in memoria televizorului, apoi mi-am dat seama ca ma uitam la o ora "depasita", caci Victor Ciutacu era in acel moment in direct la Antena 3.

Am vazut dimineata la Zoso filmuletul cu emisiunea (pentru download mergeti la Subiectiv), de fapt l-am ascultat in timp ce ma ocupam de alte lucruri. Cred ca a fost o emisiune OK, corecta, iar invitatii, inclusiv moderatorul, au avut o pozitie obiectiva fata de fenomen.

Cred insa - si am observat asta si cu alte ocazii - ca emisiunile despre bloguri sunt gandite (sau asa ies ele) doar pentru cei care cunosc fenomenul cat de cat, doar pentru bloggeri si pentru cititorii lor.

Nu stiu cum se vede o asemenea emisiune din afara blogosferei, doar cred ca abordarea ar trebui sa ofere intai cateva elemente introductive (cum am vazut in filmuletul prezentat acum cateva luni la Centrul Cultural American sau ceva de genul acesta), the big picture si apoi sa treaca prin cateva key issues. Am impresia ca de cate ori vorbim de bloguri, iesim "in decor" cu discutia ori ca talk-show-rile de la noi sunt foarte putin regizate si merg mai mult pe o abordare free style a subiectelor.

Eu unul nici macar nu imi aduc aminte care a fost tema principala a discutiei de la Antena 2!

UPDATE: Am uitat sa spun ca s-a simtit aseara lipsa bloggerilor din emisiune. Parca mai era loc la masa pentru cel putin un om. Cred ca Bobby Voicu ar fi fost un bun vorbitor. Si Razvan Exarhu ar fi putut da un echilibru discutiei. Si cu siguranta Catalin Tolontan ar fi destul de transant in multe privinte.

Chiar asa? Pe cine vedeti vorbitor intr-un talk show despre bloguri (si pe cine nu)?

Etichete:

7 Comments:

Blogger Unknown said...

Omule, imensa mea problema se cheama timpul de emisie. Daca incercam sa explicam ce e aia blogging, se duceau naibii cele 50 de minute. Plus ca, dupa umila mea parere, la concurenta cu Nationala lu' Mutu, doar unii care au habar cu ce se mananca bloggingul se puteau uita la o emisiune de profil.

2:15 p.m.  
Blogger Cristian said...

cum spuneam... cred ca a fost o emisiune buna... pacat ca A2 nu are un site, astazi emisiunea ar fi compensat online "pierderile" cauzate de meci.

ma bucur ca blogurile sunt un subiect bun ("de umplutura") cand sunt meciuri importante si ca nu ati invitat vreo coafeza de la Hollywood.

imi doresc totusi o emisiune din care sa inteleaga tot omu' ce e ala blog, de ce e un fenomen si ce utilitati are... si abia apoi o alta despre "blog vs jurnalism".

3:06 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Din cate am vazut eu subiectul era "Blogging vs. Jurnalism" cu intrebarea pentru telespectatori "Se muta ziarele pe net?"
Tin sa precizez ca s-au abatut mult de la aceasta tema incercand sa faca un rezumat a ce inseamna blogging in Romania.
@cristian
Antena 2 are site:
http://www.antena2.tv/beta/index.html
Pe site poti sa urmaresti si emisiunile Antena 2 live prin intermediul interfetei flash sau prin intermediul MediaPlayer

4:12 p.m.  
Blogger Cristian said...

pacat ca nu are antena2.ro...

4:51 p.m.  
Blogger Tix said...

A fost o emisiune destul de slaba. Am scris un post despre emisiune, m-am enervat de prostia unuia de acolo din emisiune. Sunt multi bloggeri care ar fi putut fi la "vorbitor" .
As fi vrut sa aud parerea lui ZOSO, deoarece era parte din subiectul "controversa si traficul". Alti ar fi putut fi Goja, Gramo, Dragoş Mănac, Piticu, Urban Delice, Manafu'.

5:29 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Tolo era in redactie, ca a fost Romania - Slovenia. Cistigam bani din presa sportiva.

6:07 p.m.  
Anonymous Anonim said...

eu nu :S
cat despre emisiune, slabuta si plina de tot felul de defulari. un "razboi" absurd, de rutina, fara invingatori si invinsi. poate alta data. macar am depasit momentul cand se scria despre bloggeri ca sunt persoane cu probleme psihologice....
hai ca mai avem timp.

1:17 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home