joi, iunie 07, 2007

Online: Ai un clip? Ia 300!

Cred ca blogul meu trece printr-o "perioada Neogen", caci imi dau seama ca e al patrulea post in decurs de o saptamana care aminteste de compania lui Calin Fusu.

Neogen lanseaza acum un concurs de clipuri video si in acelasi timp o provocare celor de la Trilulilu, serviciu care s-a bucurat de un PR foarte bun in ultimele saptamani. Cele mai bune clipuri originale incarcate pe Video.Neogen vor fi premiate cu suma de 300 de euro. Nu am inteles insa din comunicat cate clipuri vor fi premiate.

Problema cea mare - pe care o vad eu - la Video. Neogen tine de felul in care arata serviciul si de lipsa unui brand. Google a invatat asta pe propria piele. Trilulilu a stiut/ intuit cat de important e brandul (desi cred ca numele nu e tocmai cel mai bun) si a creat o interfata foarte buna.

Etichete:

4 Comments:

Anonymous Anonim said...

da, sunt total de acord cu aceasta. Neogen niciodata nu m-a atras( acum am inteles de ce) Mai ales dupa ce am vazt intervata copiata de la netvibes cu un design, care lasa de dorit. In schimb trilulilu avand aceea interfata faina, curata este un site pe care navighez cu placere, chiar daca stiu ca ideea de baza era youtube.

5:38 p.m.  
Anonymous Anonim said...

trilulilu e un brand...
cat despre nume... zilnic intra pe blog la mine cativa care cauta "truli luli"... si ma gasesc pentru ca asa a semnat cineva care a comentat in trecut... :)

6:17 p.m.  
Anonymous Anonim said...

hmm din ce inteleg eu este vorba de un singur premiu de 300 euro.

Fa un filmuletz dement/ciudat/intr-o ureche. Incarca-l pe Video.Neogen.ro.
Cel mai votat video de catre Echipa Neogen castiga 300 eur. Grabeste-te, concursul dureaza o saptamana!

7:24 p.m.  
Anonymous Anonim said...

"brand" e la americani, la noi exista "marca"

1:10 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home