joi, iunie 14, 2007

Online: Hot or ... front

Cand am vazut prima data FrontNews, mi-am propus sa il disec putin, avand in cap mai multe comentarii. Mi-e clar insa ca avem acum o versiune de inceput, menita doar sa isi faca loc pe net, pe Google si sa adune ceva continut in arhiva. La fel cum s-a intamplat cu noul BizCity, despre care am aflat ca ar avea mult mai multe de aratat decat dovedeste acum.

Asadar mai astept putin pana voi "intra" in FrontNews, insa nu ma las pagubas si fac totusi doua observatii:
  1. Numele face clar trimitere la HotNews, ceea ce nu e tocmai o alegere fericita si poate avea chiar un efect advers. Nu imi dau seama pe ce au mizat dezvoltatorii cand au ales acest nume.
  2. Cred ca exista un dezechilibru in design, dat de felul in care sunt folosite marimile fonturilor. E ceva gresit in combinatia lor in raport cu structura curatica a site-ului. A, si nu imi place deloc header-ul. Il gasesc violent.
Sunt atatea lucruri care pot fi adaptate/ implementate si la noi, trebuie doar sa ne uitam putin in jur si sa incercam sa fim si creativi, dar nu doar de dragul creativitatii.

Etichete:

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

pare a fi site-frate cu dailybiz.ro, insa acela e printre primele (poate chiar primul) la design in categoria sa.
frontnews insa e departe, asa cum ai spus in articol. incredibil cat de urat poate fi acel header.

4:40 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Ca pentru unii numele de frontnews da impresia de o copie a hotnews sau ca numele e inspirat de la hotnews nu mi se pare o problema. Parerea mea. Mai sunt si altele si vor mai fi.

Header-ul intr-adevar nu e cel mai potrivit si e chiar violent ca impact. Probabil vroiau sa bage cu fortza "brandul" frontnews in mintea omului si sa-l scoata pe hotnews :)

Ideea siteului e "sa isi faca loc pe google" :) Si asta spune tot. Se va baga content "fara numar" si asa vor sa isi faca retea mare de publishing baietii :)

ce sa zic ... bafta. daca 9am a reusit sa depaseasca pentru un moment hotnewa atunci de ce nu ar reusii si altii :)

12:30 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home