marți, iunie 19, 2007

Trends: Succes sau esec?

E interesant si chiar amuzant pe alocuri sa vezi cum se dau peste cap o sumedenie de bloguri si site-uri in a analiza pe toate fetele posibile lansarea de pe 29 iunie a celui mai asteptat terminal mobil din toate timpurile: iPhone.

Se vorbeste de cozi, de ore de lansare, de ore de aprovizionare, de ore de vanzare, de orice. Interesante mi s-au parut (si de aceea vi le recomand) cele doua puncte de vedere de pe AdAge.com, unul despre un posibil esec al iPhone, scris de Al Ries , si celalalt despre un posibil succes, scris de Jonah Bloom, editorul revistei Advertising Age.

UPDATE: Aici cititi putin despre lansare, e un fel de compilatie pentru cei care nu au apucat sa citeasca miile de posturi si articole despre lansarea terminalului, iar aici (video) gasiti cateva strategii de shopping pentru iPhone.

Etichete: , , ,

1 Comments:

Anonymous Anonim said...

Chiar si articolul tau despre valva creata in jurul telefonului este un punct in plus socotit de agentia de relatii publice care s-a ocupat cu crearea de publicity pentru lansare. Inainte sa apara pe piata telefonul nu exista reclama pozitiva sau negativa, exista doar buzz. Crezi ca vreun consumator va avea retineri sa-l cumpere daca va afla lucru buni despre el doar pentru ca inainte de lansare Al Reis si-a dat si el cu parerea?

9:26 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home