luni, iulie 16, 2007

Advertising: Cum sa vinzi o reclama



Poate ati vazut deja spotul despre Scala JWT si motivele pentru care e cea mai creativa agentie. Eu astazi l-am descoperit.

Etichete:

4 Comments:

Blogger Doroo said...

Ce serios spune ala spre sfarsit care le sunt atuu-rile. :)) Crazy people.

2:47 p.m.  
Anonymous Iulian said...

Exemplul perfect de "gandire out of the box", dusa inspre jenant si shocant in lipsa de ceva mai bun, gandit mai profund.

Pentru a o mia catralioana oara, ceea ce shocheaza nu este neaparat si bun/de calitate/de vreun folos; macar daca era jucat mai bine, dar saracii angajati pusi sa presteze, se vede ca fix de asta nu le ardea.

In incheiere, trebuie precizat ca exista deja pe net cateva asemenea spoof-uri/spoturi/reclame mult mai haioase, mai bine gandite, mult mai putin jenante si care, printre altele, au un oarecare dram de originalitate. Amin!

P.S. E numai vina notiunii de PR; de cand a auzit lumea pentru prima oara ideea potrivit careia "poti pune si rahat, important e ca o sa genereze PR", toti au luat-o razna.

9:28 p.m.  
Anonymous Iulian said...

Hint pentru out of the box-erii de la Scala: http://huhcorp.com/ideas.shtml

9:38 p.m.  
Anonymous Iulian Toma said...

Mark Walton - ex Creative Director, sub care s-a intamplat filmul autopromo, a plecat. Bafta celor doi care conduc acum creatia / Bogdan Gheorghiu şi Gabriela Dobre

10:03 p.m.  

Trimiteți un comentariu

Links to this post:

Creați un link

<< Home