sâmbătă, iulie 21, 2007

Marketing: Observatii (despre) racoritoare

Nu beau de obicei pe timp de vara lichide in cantitatea recomandata, insa pe caldurile astea mi-am depasit orice record de consum. Si de cand nu mai las sticla/ paharul/ cutia din mana, am reinceput sa fiu atent la ce se mai intampla in piata. Iata trei "chestii" pe care le-am observat in ultima saptamana:
  • Ice tea-ul pare sa devina bautura noastra nationala. In mai toate supermarketurile in care am intrat am vazut rafturile de ice tea aproape goale sau chiar pustii. O vanzatoare mi-a spus ca e "criza" de ice tea.
  • Un nou brand romanesc de apa plata incearca sa intre pe segmentul premium alaturi de Dorna Izvorul Alb. Este Aquatique, lansat de Borsec. L-am intalnit insa doar intr-un singur loc pana acum.
  • Avem acum si bauturi wellness, apa minerala naturala plata cu diverse arome Feelings.