duminică, iulie 15, 2007

Trends: Tehnologia prosteste

Cred ca pe blog am spus ca mi se intampla sa uit destul de repede diverse lucruri. Un studiu din Anglia a gasit se pare cauza scaparilor mele: tehnologia.

Ne-am invatat memoria sa retina mai dregraba parole, PIN-uri si numere de cont pentru diverse servicii decat zile de nastere sau numere de telefon fix. Un britanic obisnuit trebuie sa memoreze 5 parole, 5 numere PIN, 2 numere de inmatriculare, 3 numere de identificare si 3 conturi bancare in viata de zi cu zi.

Conform studiului respectiv:
  • 1 din 4 englezi nu isi stie numarul de fix
  • 1 din 3 nu retine mai mult de 3 zile de nastere din familie
  • 6 din 10 spun ca sufera de information overload

Etichete: ,

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

Asta a fost tema mea de portofoliu la engleza in clasa a 8-a, information overload and technology pressure on our brains. Eu am o memorie foarte proasta in ceea ce priveste numele, mi-e greu sa tin minte nume, nu mai stiu telefoanele parintilor mei daca nu ma uit in agenda si mi-am gresit PIN de doua ori, blocandu-mi cardul. Blonde moments..

8:57 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Macar de acum am o scuza solida cand uit chestii gen zile de nashte si nume :D

10:40 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home