joi, august 16, 2007

Trends: Pe urmele Crocs

Un post pe blogul lui Alex Brie si un articol in Business Magazin mi-au adus aminte de recenta intalnire cu sabotii Crocs.

In vacanta tocmai incheiata zilele acestea am fost la un pas (de cateva ori) de a-mi lua o pereche de crocsi. Dar m-am oprit de fiecare data. O data pentru ca sunt convins ca anul viitor sabotii Crocs vor fi o moda si la noi (asa se intampla, la noi ajunge moda un an mai tarziu!), dar si pentru ca fie am gasit o varianta mai ieftina la Skechers, fie una cu o reputatie foarte buna la Birkenstock.

In toate magazinele in care am intrat, chiar si in magazinul de brand de pe Kalverstraat in Amsterdam, nu am gasit crocsi mai jos de 40 de euro.

Crocsii de la Skechers se numesc Waterbugs - Palmetto si costa 34 $ pe site-ul oficial si cred ca la Amsterdam i-am vazut cu 25 de euro. Cei de la Birkenstock intra in sub-brandul Birki's, iar modelul din imagine se numeste Fun Air si l-am gasit pe Internet cu 50$. La Singapore erau insa mai scumpi.

Mai exista insa si varianta imitatiilor. Le-am gasit in Barcelona si in Bali la sub 10 euro.

Etichete: ,

5 Comments:

Blogger omul said...

dupa ihatecrocs.com in curand o sa apara si ihatewaterbugs.com ...

1:42 p.m.  
Blogger Cristian said...

dar a aparut si: www.jibbitz.com.

crocs a propus o noua colectie vara asta si in colectia feminina exista foarte multe modele diferite.

e posibil ca in doi ani de acum incolo sa avem altceva, poate de la crocs, poate de la concurenta.

nu vad in crocs un fel de ipod, ceva pe care sa il duci la nesfarsit. il vad mai degraba ca o moda de moment.

spre deosebire de crocs, birkenstock face "papuci" si sandale de la 1774 si sunt cunoscuti in intreaga lume pentru ceea ce fac. nu vad la crocs o longevitate gen birkenstock.

2:01 p.m.  
Anonymous Anonim said...

E plina Cracovia de crocshi, crocanele si alte asemenea, mai originali, mai copiati. Mie, cel putin, mi se par incredibil de urati, respingatori si ciudati. Am apucat sa vad cateva persoane cu crocanele in picioare si aratau tare caraghiosi.

Cristian, poate-i mai bine ca nu ai apucat sa-ti mai iei :D

5:22 p.m.  
Anonymous Anonim said...

*aratau tare caraghios, permisa-mi fie erata*

5:24 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Eu mi-am luat acum 4 ani sandale de la birkenstock dintr-un magazin din Berlin. Le-am schimbat anul acesta, nu pentru ca s-au "stricat" ci pentru ca aveam nevoie de o pereche cu un numar mai mare. Am dat 50 de euro pe ele intr-un magazin din Napoli.

In Romania nu am vazut desi am cautat prin diverse magazine. Dar vi le puteti lua si online, dar platiti ceva mai mult pentru ca se adauga si taxe de expeditie.

12:42 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home