sâmbătă, septembrie 22, 2007

Online: La mai mare

In mod normal nu as scrie despre site-ul unei federatii de sport, insa dupa ce am aflat de la Gusti de noul www.FRF.ro, coordonat de amicul Cristi Roman, mi-am zis sa vin si eu cu o parere. Doar cu una.

FRF este cred primul site (pe care il vad eu) facut pentru o rezolutie mai mare de 1024 x 768 pixeli, ceea ce m-a facut sa fac un scroll orizontal pentru a vedea banner-ul din header si tot continutul. E adeverat ca migram astazi foarte repede spre rezolutii mari, insa conform Trafic.ro, aproape 60% din vizitatorii acestui site inca il vad la 1024 x 768 pixeli.

PROMO: MASTERPLAN 2007| EVENIMENT DE STRATEGIE SI PLANNING IN MARKETING

Etichete:

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

him, nu a fost gindit pe rezolutie mai mare de 1024. o sa intreb sa vad ce s-a intimplat.

10:09 a.m.  
Blogger Cristian said...

la tine cum se vede?

10:13 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home