joi, octombrie 18, 2007

Blogs: Cate sunt?

Probabil cea mai "grea" intrebare pe care am primit-o in multe discutii despre blogging este: "Cate bloguri sunt in Romania?". Ultima oara am fost intrebat acum doua zile de catre un redactor de la Capital. I-am spus ca din estimarile mele ar fi cam 10.000 de bloguri active (cu o insemnare la cel putin cateva luni daca nu chiar lunar). Si ma bazam pe cei 700 de bloggeri care au raspuns la RoBloggers Survey. Cred ca 700 din 10.000 suna bine, nu?

Dar cred ca avem acum ceva mai bun decat o estimare. In paralel cu RoBloggers Survey, Carmen s-a apucat sa numere blogurile din Romania. Si a muncit destul de mult sa faca aceasta lista.

Cred ca este un prim pas facut de cineva pentru un recensamant al blogurilor si de aceea merita tot suportul celor interesati de fenomen si feedback-uri constructive.

Etichete: ,

5 Comments:

Anonymous Anonim said...

Nu exista o comunitate a blogerilor. sunt convins ca nici jumate din cei 10000 n-au auzit de RoBloggers Survey.

Nu cred ca a fost comunicat suficient de bine mesajul.

11:18 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Cred ca ai pus putin cam mult acolo, dar ... macar sa ai tu dreptate

12:53 p.m.  
Blogger Cristian said...

la 10.000 crezi ca am pus mult?

12:58 p.m.  
Anonymous Anonim said...

apropo de Carmen:

a stat ea la numarat, ori e munca stundentilor? :))

4:10 p.m.  
Anonymous Anonim said...

"bogdan,

eu nu imi amintesc sa fi sters vreodata un comentariu… despre ce comentariu vorbesti?

in alt ordine de idei blogging-ul despre blogging nu e ceva anormal. e ca o revista despre media daca vrei… iar in contentul in care blogging-ul e un sport nou, astfel de posturi (despre blogging) sunt mai mult decat binevenite.

sunt insa convins ca vei gasi multe bloguri amuzante…

cele bune,
cm"
[...]
"Later later edit: Manafu spune ca nu a sters nici un comment. Este foarte posibil si imi fac mea culpa pentru ca am aruncat cu piatra in directia lui (comment-ul a existat sigur insa se poate sa fi fost sters automat din cauza ca am postat acolo si un link catre postul asta)"

11:08 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home