joi, octombrie 04, 2007

Blogs: Noutati despre RoBloggers Survey

04.10: Inca 24 de ore, inca un update: 490 de bloguri. Ritmul a scazut un pic, dar sper sa mergem mai departe. Inca pastram tinta de 1.000 de raspunsuri.
#
03.10: Au mai trecut 24 de ore si am ajuns la 455 de raspunsuri. Cu putin noroc ajungem la 1.000.

UPDATE: Cei care au probleme cu accesarea chestionarului sunt rugati sa imi trimita IP-urile pentru a fi verificate si de cei care hosteaza site-ul. Multumesc.
#
02.10: Astazi e cea de-a treia zi de RoBloggers Survey si in acest moment (la 58 de ore de la anuntarea sondajului) am depasit numarul de raspunsuri obtinute in doua saptamani anul trecut: 309 acum fata de 272 anul trecut.

Ne bucuram deja de suportul retelei WeBlog.ro si cel al Blogoree.ro, pe langa zecile de insemnari de sprijin citite pe bloguri.

Fiind o initiativa deschisa, acceptam orice propunere de promovare care va genera cat mai multe raspunsuri.

UPDATE: Se pare ca unele persoane nu pot accesa survey-ul. In acest caz, va rog sa imi scrieti la manafu [@] gmail [.] com pentru a gasi o solutie.

UPDATE 2: Cine are o solutie aplicabila pana la remediere e invitat sa imi scrie la mail-ul de mai sus.

PROMO: MASTERPLAN 2007| EVENIMENT DE STRATEGIE SI PLANNING IN MARKETING

Etichete: ,

13 Comments:

Blogger ltaloi said...

Cum se poate sprijini initiativa? Aveti un cod html cu logo-ul catre chestionare?

Liviu Taloi
0745 289 583

12:24 a.m.  
Anonymous Anonim said...

faza misto
completasem chestionarul de pe linkul direct de la tine
si la cateva ore imi vine pe mail propunerea voastra de a completa un formular :))
misto tare ideea
bagati carbuni la maxim!

11:16 a.m.  
Blogger Cristian said...

liviu, pe www.timsoft.ro/weblog gasesti codul respectiv.

12:56 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Aveti cumva blocate ceva clase de ip-uri?

De la mine nu pot intra de nici o culoare....

1:20 p.m.  
Blogger Piticu said...

Mircea da, e o chestie de genul asta


Manafu, nu putem gasi si o alta solutie de hosting pentru Carmen? Nu de alta dar ii merge al dracu de greu situl.

1:26 p.m.  
Anonymous Anonim said...

@Piticu: 10x de update, dar sunt banate in draci, eu acasa unde dragul UPC nu-mi mai da IP static tot nu pot intra.

3:12 p.m.  
Blogger Cristian said...

imi pare rau pentru situatia creata, carmen e plecata putin din tara, dar vom remedia situatia cand se intoarce...

4:34 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Mda, eu de-abia la a patra incercare am reusit.
Data viitoare postati si voi chestionarul undeva unde nu aveti probleme d ebanda / lag.
Eu am avut chef si ambitie sa completez, probabil daca linkul mergea ar fi fost mult mai multe completari.

4:39 p.m.  
Blogger Cristian said...

Imi dau seama ca e deranjant, incerc sa rezolv ASAP.

4:40 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Foarte bună ideea!
Singura obiecţie e că l-aţi făcut ca un examern la spionaj. Mai scurte şi mai dese, mai "focused" pe un segment informaţional. De asta a ieşit aşa lung, le-aţi amestecat prea tare. O să vă fie greu şi la prelucrarea statistică a datelor.
Un poll bun, merge la maxim 15 întrebări, după aia, 90% din repondenţi s-a săturat de frecuşuri. Chestie de practică. Pe de altă parte, mie îmi place să răspund, mi se pare logic şi firesc să zic ce-mi place, ce mă doare, dar nu chiar de la Tutankamon încoace, că nu am timp. Acum, pentru că am apreciat ideea, mi-am rupt, dar acum e ora 23:49 şi în loc să mă culc, o să trebuiască să amân vreo 3 ore, că m-aţi scos din ritm. Fiţi ISTEŢI: SCURTE ŞI DESE!
(Prietenii ştiu de de! ;))
Şerban Stănescu, Media Factory SRL

12:56 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Tot Şerban...
Dacă le faceţi scurte şi dese, faceţi şi un banner sau link la o pagină, bag şi eu la mine, pe unde pot. Oricum, la firmă nu-i problemă, poa' să stea acolo până vă săturaţi voi de el. Schimbaţi doar conţinutul paginii (eventual una gen index, cu linkuri pe categorii de poll-uri, hai mai puneţi şi voi ceva de la voi :) ), păstraţi URL-ul şi zic eu că v-am dat şi ideea. ;) OK?
Bye!

1:03 a.m.  
Anonymous Anonim said...

ca si om de research as avea cateva sugestii pentru editia viitoare. ca si profesionist in industrie, stiu ca este mai important sa il facem si sa avem informatii reale despre comunitate decat sa il imbunatatim la nesfarsit. initiativa este foarte frumoasa iar chestionarul ok :)
ma gandesc sa iti/va propun (comunitatii) sa facem un proiect pentru fonduri europene pe tema comunitatii bloggerilor din romania

12:06 p.m.  
Blogger Unknown said...

erau atatea forumuri gratuite unde se putea organiza un sondaj...sau alte siteuri...a trebuit sa il alegeti pe asta une nu pot intra multi... inclusiv subsemnatul :(

daca asa vreti sa aflati despre blogosfera romaneasca...

Olahus

12:49 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home