marți, octombrie 16, 2007

Online: O privire asupra Internetului


La Toolbox Online Communication am eludat, sper gratios, postura de "deschizator" al evenimentului cu ajutorul Brain TV.

In loc sa tin un speech introductiv despre online, am pus la cale impreuna cu Emi & Co un clip despre subiectul evenimentului, in care apar figuri cunoscute din domeniu. Ce a iesit vedeti mai sus. Urmeaza ca pe canalul special dezvoltat pe BrainTV sa postam mai multe inregistrari din jurul event-ului.

Etichete: , ,

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

"Urmeaza ca pe canalul special dezvoltat pe BrainTV sa postam mai multe inregistrari din jurul event-ului"?? My friend, ori m-am tampit eu, ori a luat-o razna Romania. BrainTv are "canale"?? Asa se cheama cand pui cateva video-uri trase pe genunchi, cu o camera de amatori, de cateva ori pe luna?? Cristian, aveam senzatia ca ai alte standarde de calitate.

10:27 p.m.  
Blogger Cristian said...

@ alexandru

sunt convins ca ai auzit si tu lucruri despre revista ta si multe dintre ele nu contineau laude...

mie imi plac ideile si le sustin (cam) pe toate atat timp cat vad in ele un potential si aduc ceva nou.

cum facem lucrurile e un alt subiect de post...

6:06 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home