marți, noiembrie 13, 2007

Blogs: Romani, vi se pregateste ceva!

Am mai zis ca 2008 va fi anul blogging-ului politic? Ei bine, eu asa cred.

RoBloggers Survey ne-a aratat ca Adrian Nastase a avut o idee buna cand a decis sa isi faca blog. Adrian Nastase este acum personalitatea care se bucura de cea mai mare atentie in blogosfera.

Am descoperit astazi ca si Ion Iliescu are de cateva zile blog, iar in blogroll-ul sau am gasit alte jurnale de politicieni, dupa care am sarit din blog in blog.

Am observat 3 lucruri la blogurile politicienilor:
  1. scriu destul de mult, ceea ce ne arata ca fie au timp liber destul, fie dau importanta blogging-ului.
  2. primesc multe comentarii si pentru asta ii invidiez.
  3. le place muzica si nu se sfiesc sa ne arate pe blog ce preferinte au sau in ce mood muzical sunt.

Etichete:

7 Comments:

Anonymous Anonim said...

"Cum e când te pune Iliescu în blogroll. Onorat. Plăcut surprins. Provocat."

9:47 a.m.  
Anonymous Anonim said...

la iliescu nu e deocamdata nici un comentariu.
nu l-am vazut pe miron cozma la blogroll. poate nu are blog si d-asta :)

10:02 a.m.  
Anonymous Anonim said...

"scriu destul de mult, ceea ce ne arata ca fie au timp liber destul, fie dau importanta blogging-ului."

Mai degraba a doua varianta, intr-o alta rezolvare "tehnica": personal cred ca mai degraba exista altii (echipe editoriale, agentii) care scriu pentru ei.

3:36 p.m.  
Anonymous Anonim said...

now that was funny!
http://www.spymac.com/details/?2295305

5:56 p.m.  
Anonymous Anonim said...

De fapt...tinand cont ca in 2008 vor fi alegeri...tot ce e posibil

8:31 p.m.  
Blogger nwradu said...

De unde stii ca scriu chiar ei?

Cat despre faptul ca utilizeaza blogurile si politicienii, nu e chiar asa mare surpriza. In fond s-a demonstrat de la americani ca pot avea un impact foarte mare, s-a adaptat imediat si la noi, mai ales ca nu implica nici costuri mari nici foarte mult timp.

9:35 p.m.  
Blogger catalin said...

Uite am lansat un mic concurs legat de blogul lui Iliescu. Ma sustine cineva? :D

11:32 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home