joi, noiembrie 29, 2007

Online: Din nou despre virale


Acum un an Romtelecom facea o treaba buna cu un clip dorit viral si un site de guerrilla.

Astazi am gasit clipul de mai sus la Stefan pe blog, de unde am luat si informatia ca e vorba de "un spot online" - deci un spot creat pentru Internet (sper sa fi inteles bine).

Am zis recent ca nu o sa-i critic pe cei care fac ceva intr-o zona noua, care vor sa umple un gol. E suficient ca fac ceva. De aceea nu voi "analiza" acest clip. Am insa cateva intrebari la care caut un raspuns:


Cat de lung trebuie sa fie un spot cu pretentii virale?
  



Cum ar trebui filmat un clip cu pretentii virale?
  



Cum ar trebui sa fie un clip cu pretentii virale?
  


PROMO: NETCAMP | INTERNET STRATEGIES AND DEVELOPMENTS
CONTEST:
NET START-UP | GIVE LIFE TO YOUR INTERNET IDEAS

Etichete: ,

1 Comments:

Anonymous Anonim said...

baaai mie mi se pare neplacuta reclama asta! pentru ca e inspirata dintr-o realitate trista... unde emotiile sunt exploatate (in mod negativ! putem vorbi sei de exploatarea emotiilor in mod pozitiv - si aici putem vorbi de lovemarks! daaaar romtelecom nu e nici pe departe un lovemark! :)))

11:39 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home