sâmbătă, decembrie 15, 2007

Online: Ce ma fac cu Twitter si Facebook?

Radu a descoperit la NetCamp ca "daca nu esti pe twitter si facebook, nu existi". Hugh MacLeod spunea la o tigara cu Novac, Mezei si Eirik ca "uraste" Facebook si ca ii place mai mult sa scrie pe Twitter decat sa blogheze.

Eu am cont si sunt oarecum activ de ceva timp pe ambele site-uri, insa zilele acestea mi-am dat seama ca nu ma pricep deloc la ele. Pe Twitter am trimis doar cateva mesaje, doar atat, mai mult nu stiu sa fac, iar pe Facebook stiu numai sa dau confirm la tot felul de mesaje.

Mie imi place blogging-ul clasic si cred ca voi ramane cu el si de acum inainte, insa mi-ar placea sa vad cum folositi Twitter si Facebook si ce e atat de fun in asta!

Etichete:

4 Comments:

Blogger Artur Gurau said...

Facebook - da (4 fun), twitter - ba, ce folos din twitter cind ai blog?

12:43 a.m.  
Blogger Paula said...

Cam asta fac si eu pe Facebook - confirm, next, confirm. :) Si nici eu nu inteleg exact de ce aceste site-uri sunt chiar asa populare...

9:28 p.m.  
Blogger Unknown said...

facebook are tot felul de aplicatii, unele nostime, altele complet pierdere de vreme. poti sa intri in diverse jocuri si dialoguri cu "prietenii". mda. pentru cei care au prea mult timp. unele (putine) sunt mai "entertaining" (ma rog, chestie de gusturi), ca "traveler IQ" sau 'where i've been'.

11:51 p.m.  
Anonymous FACE LIFE ! said...

FACE LIFE , OAMENI BUNI, NU MAI MUCEGAITI IN FATA PC-ULUI.

3:23 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home