duminică, decembrie 30, 2007

Trends: Internet vs Blogosfera

Am vazut in ultimele zile cateva analize bune dedicate "Anului Online 2007" si predictii pentru 2008. Probabil vor mai aparea si altele. La fel de probabila e si o incercare personala de a aprecia ce a fost pe Internet in 2007.

Citind aceste analize, mi-am dat seama ca nu am citit inca o analiza a blogosferei in 2007. Si de aici am ajuns cu gandul la o constatare: A observat cineva ca blogosfera s-a bucurat de o mai mare acoperire in media tradionale decat piata de Internet? Cel putin asta e feeling-ul meu.

In Business Standard sunt citate diverse bloguri zi de zi, Cotidianul a avut (cred) cele mai multe articole despre bloguri din toata presa, cu o constanta parca programata, iar acum avem chiar si o emisiune radio dedicata. Si mai sunt multe de zis aici.

E cineva de acord cu mine? E cineva in dezacord?... Iata un mic poll pe tema asta!

Cine s-a bucurat de o mai buna acoperire in presa?
Piata de Internet Blogosfera   

Etichete: , ,

1 Comments:

Blogger admin said...

Consider ca piata de internet a avut o mai mare penetrare in presa tiparita decat blogosfera. Business Magazin, Gandul, Jurnalul National cu suplimentul sau Zoom digital, Saptamana financiara, Romania libera, Adevarul, Observator cultural. Si sunt mult mai multe... Chiar revistele dedicate IT prea putin au scris despre bloguri/blogosfera. In egala masura au scris insa Dilema veche si Capital...

1:45 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home