duminică, februarie 17, 2008

In Beta: CityCars.ro

Unele dintre cele mai creative proiecte se nasc in momente le "Ce-ar fi daca?". Asa s-a intamplat si cu ideea lui Bilen de a lansa un site de socializare intre conducatorii auto.
"Mergeam cu masina si am vazut o tipa draguta intr-o Skoda Octavia si am retinut numarul. Cum orice chestie din viata reala ma duce cu gandul la una legata de internet m-am gandit cum ar fi sa-i caut numarul pe hi5 si sa-i vad profilul fetei. Apoi m-am gandit de ce sa nu fac eu un asemenea site."
Proiectul lui Bilen, CityCars.ro, are toate ingredientele unui site de socializare serios, parte originala fiind data chiar de specificul sau. Pe CityCars poti cauta si filtra utilizatorii dupa model, marca masinii, numarul de inmatriculare si chiar dupa anul de fabricatie sau capacitatea cilindrica. Citeste mai departe »

PROMO: DIGITAL MARKETING FORUM | EVENIMENT DE MARKETING IN NEW MEDIA
PROMO: ADVERTISING 2.0 | NEW MEDIA WORKSHOP

Etichete: , , ,