joi, martie 13, 2008

Advertising: BCR arde o casa

Am trecut zilele acestea pe la Piata Unirii si am vazut "casuta" ridicata de BCR Asigurari in loc de panou publicitar. Chiar vroiam sa ii fac o poza pentru blog.

Astazi am aflat ca a fost "construita" de Media Investment.

Nu imi dau seama din poze daca au terminat de ridicat casa sau tot conceptul include doar o structura pe patru stalpi cu un acoperis. Cand am vazut-o eu era doar un schelet, despre care am aflat din comunicat ca simboliza o casuta din bete de chibrit.

Mi-ar fi placut sa ridice o casa adevarata, sa simuleze un foc adevarat, sa iasa fum, sa vina chiar si pompierii... Glumesc. Totusi, executia putea fi imbunatatita.

PROMO: PR FORUM | EVENIMENT DE PR SI COMUNICARE CORPORATE
PROMO: ADVERTISING 2.0 | DIGITAL MARKETING FOR MARKETERS

Etichete:

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

era mai faina daca era cumva arsa...asa inegrita cumva :) sau intr-o parte, oricum e o reclama foarte interesanta

1:34 p.m.  
Anonymous Anonim said...

interesant conceptul, e ceva nou pentru Romania. Sunt curios inca cati vor avea timpul si rabdarea necesare pentru a intelege reclama. Ca daca doar trec pe langa ea, nu iese nimic...

2:33 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Pereti sunt transparenti si nu poate fi folosita de boschetari... Sau poate? Vom vedea.

5:02 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home